Ervaringen met gonal f

Hoi
hier ook pcos, eerst 6 ronde clomid gebruikt. Nu over op gonal f, 8 dagen 50 en gister pregnyl. Nu afwachten

Ik begin morgen met Gonal-F 75 eh. Fertiliteitsarts zei dat dit een standaard dosering is. Na 5 dagen echo en kijken hoe het aanslaat. Ben erg benieuwd. Was heel zenuwachtig voor het prikken, maar na de instructie was dit gevoel helemaal weg.
Succes!

Hi,
ik ben 10 dagen geleden gestart met Gonal F, ik spuit 75 eenheden.
Gister mijn 1e echo gehad en er waren 2 eitjes te zien van 13mm.
Morgen mag ik weer terug om te kijken of ze de gewenste 16 a 17 mm zijn.
Dit is mijn 1e poging dus ik ben erg blij met het resultaat van dit middel... 

Hoi,
Ik ben vorige week dinsdag gestart met Gonal F 62.5EH, komende donderdag eerste echo (na 9 dagen prikken) ik ben heel benieuwd. Hoop heel erg op groei van follikel. Met Clomid heb ik alle doseringen gehad, 50, 100 en 150 mg zonder enige groei. 
Spannend allemaal! Succes :)

Ik zit in de eerste ronde van Gonal-F, gestart met 50 eh. Helaas ontdekte ik net bij het spuiten dat hij op 37.5 bleef hangen en dat de pen leeg is.....ik zit op dag 8. Weet zeker dat ik de andere dagen niet teveel gespoten heb dus geen idee hoe dit kan. 
Zit ik dan, op zaterdagavond....geen idee of ik morgen het ZH kan bereiken maar voel me even heel rot nu omdat ik vanavond niet genoeg spuit en morgen misschien helemaal niks....

Terug
Bovenaan