Ervaringen met nutrilom pepti?

Hoi, het onderwerp zegt het al, wie van jullie heeft ervaring met het geven van nutrilon pepti? We zijn nu bijna 2 maanden aan het tobben met de voedingen van Suze. Ze spuugde nogal regelmatig en wil haar flessen niet goed drinken, soms maar de helft soms maar een derde. Soms ineens weer wat meer. En regelmatig huilde ze tijdens of na de voeding. Slaapt overdag hierdoor erg weinig en komt regelmatig voor een nachtvoeding, terwijl ze soms toch ook door kan slapen tot 7 uur. In de afgelopen periode hebben we in overleg met de huisarts en kinderarts ook nutrilon AR met daarnaast het medicijn Nexium en Enfamil AR geprobeerd. Ze dachten aan reflux maar op dat dit niet helpt, wordt nu gedacht aan koemelkallergie. Wanneer deze voeding niet helpt, wordt ze wellicht opgenomen ter oberservatie... Al met al hopen we natuurlijk dat dit het is!
 
ons meisie krijgt naast borstvoeding ik ben koemelkvrijdieet aan het volgen friso pepti, dit is goedkoper dan de nutriton en prima, nou moet ik zeggen dat ze hier in het zh friso gebruiken een aanraden, we hebben een heel ander kind gekregen en naast alle ander problemen die ze heeft, zien wij echt verbetering.
 
Hey meid,

Wat vervelend! Ik hoop voor je dat het de oplossing is! Wij hadden ook hoop problemen, totdat ik van borstvoeding overstapte op flesvoeding...
Ik hoop voor je dat de oplossing snel komt en dat je ook zo kunt gaan genieten als wij nu doen..

Liefs,

T
 
Hoi hoi, Wij hebben hetzelfde probleem gehad. Na 3 maanden tobben met verschillende medicijnen is onze Sam ook opgenomen geweest in het ziekenhuis. Hij had verborgen reflux en krijgt nu Neocate, Nexium, iets om de darmen sneller te legen en een antibiotica voor zijn ontstoken slokdarm. Daarnaast deden we Nutriton in zjin flesje (inmiddels rijstebloempap, sam is nu 4 maanden namelijk).

Laat je alsjeblieft niet afschepen! Wij hebben 3 maanden zo getobt en het is echt niet goed voor je kleintje. Zorg dat je kindje onderzocht wordt of vraag een second opinion bij een ander ziekenhuis. Wij zijn op een gegeven moment echt kwaad geworden en pas toen gingen ze Sam echt onderzoeken, dus als dat nodig is, gewoon kwaad worden.

Sam heeft overigens een PH-metrie gehad (misschien kan je dat eens aangeven bij het ziekenhuis of huisarts). Echt hoor, laat je niet afschepen!
 
Terug
Bovenaan