Ervaringen met zwanger worden naar curretage

Esmee dankjewel , Ik vind het zo lastig aangezien ik na de curretage ( afgelopen vrijdag )  veel bloedverlies had en tot aan eergisteren bruinbloedverlies(afscheiding) en gisteren helemaal niks en vandaag weer helder bloed.. nu alweer ongesteld lijkt me niet erg logische maar hoe kan het vraag ik me dan af ?

En hoe voel jij je ? en maakt de kleine het goed?

Hoi Anoniem J,

Ik heb in september een curretage gehad. Daarna half oktober alweer zwanger. Gisteren helaas weer een miskraam geconstateerd, vruchtzakje zit er alleen nog dus misschien weer een curretage. Donderdag ga ik naar de gynaecoloog. Ik heb al een gezonde dochter van 20 maanden, maar dit is wel heel pittig.

Hee Anoniem J,

Ook ik heb helaas 2 miskramen achter elkaar. Eind juni kwamen we erachter dat we voor het eerst in verwachting waren, maar dit was eigenlijk toen helaas al mis, alleen had mijn lichaam het sein gemist.. Nu afgelopen begin december weer zwanger en 1,5 week geleden een heel mooi kloppend hartje gezien met ongeveer 7,5 week. Gisteren weer een echo gehad (mocht in overleg met mijn VK vaker voor een echo komen), maar helaas is het hartje ergens deze week gestopt met kloppen. Dus wacht ik af tot vrijdag of het vanzelf los komt of niet. Zo niet dan moet ik een keuze maken, ik zit nog erg in dubio over Cytotec of een curettage. De vorige keer had ik namelijk een nasleep van 4 weken doordat ik eerst nog een echo moest voor de zekerheid en daarna werkte de pillen niet..

gebruiker509736  Pffff heftig is het he!! Ik leef met je mee!

Het is wel heel fijn om ook te lezen dat er ook mensen na meerdere miskramen toch een gezonde zwangerschap hebben gehad. Nou weet ik wel dat dat kan, maar het is altijd maar hopen dat het dan bij jou ook gebeurd he ;)

Laten we allemaal hopen op het beste!

Terug
Bovenaan