Ervaringen mirena spiraal gevraagd

Hoi!

Ik heb heel goede ervaringen met dit spiraaltje. Heb het ook om medische klachten gekozen zodat ik kon stoppen met de pil. Dit is ong 2,5 jaar geleden. Omdat ik ook nog geen kinderen had gehad, was het inbrengen wel pijnlijk, maar niet ondraaglijk hoor! Na het inbrengen had ik gelijk alweer een regelmatige cyclus zoals ik ook had voordat ik met de pil begon. Vorig jaar september heb ik het laten verwijderen ivm kinderwens en na 1 gewone ongesteldheid (op aanraden van de huisarts), was ik daarna zwanger en ben ik as woensdag uitgerekend!! Ik ga zeker na de bevalling etc opnieuw voor dit spiraaltje, is me heel goed bevallen.
Succes met je keuze!!

MicK78
39+4

hoi

ook ik heb een mirena gehad en was hier erg tevreden over. Zo tevreden dat als ik straks bevallen ben de mirena er weer in gaat. Ik had geen menstualtie meer en ik voelde me 100% ok. (iets wat ik met de pil niet had, daar voelde ik me alleen goed bij in de stopweek) Ik ben na het verwijderen van de mirena gelijk zwanger geraakt. Dus mijn cyclus was geheel op gang na het verwijderen.

liefs gridje

Hoi, ik heb zelf geen goede ervaring met de Mirena gehad. Ik blééf namelijk maar vloeien, de maandverbandfabrikant heeft veel aan me verdiend! Na een paar maanden was ik dat hele ding dus spuugzat en heb hem laten verwijderen. Toch maar weer aan de pil gegaan, bevalt toch het allerbeste.
Er zijn meiden die het heel fijn vinden en die niet vloeien, ik vond het een regelrecht drama.

liefs Suus

Hoi,

Ik heb voor ik zwanger werd ook de mirena spiraal gebruikt. Ik vond hem heel fijn, omdat ik practisch niet meer ongesteld werd. En in december is hij eruit gehaald en in maart was ik al zwanger, dus dat was heel snel. Als ik ben bevallen, dan neem ik weer een mirena spiraal. Je kan hem niet vergeten, zoals bij de pil. En de hormonen komen niet in je hele lichaam en dat is ook wel fijn.

Terug
Bovenaan