Ervaringen Mirena verwijderen

<p>Hoi allemaal! Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn na het verwijderen van de (mirena) spiraal. Wanneer kwam jullie cyclus weer op gang? Was deze meteen weer regelmatig? Mijn spiraaltje is deze week verwijderd en vind het ontzettend spannend! Ik weet dat het bij iedereen natuurlijk anders is, maar dan weet ik een beetje waar ik me op moet voorbereiden. </p>
 
Hoii,
Mijn mirena ging er eind juni uit en werd midden juli ongesteld. Heb toen een cyclus van 33 dagen gehad en 20 sept een positieve test. Nu 12+3 weken zwanger.
 
Succes!
 
Hoii,
Mijn mirena ging er eind juni uit en werd midden juli ongesteld. Heb toen een cyclus van 33 dagen gehad en 20 sept een positieve test. Nu 12+3 weken zwanger.
 
Succes!
 
He hoi! 
Die van mij is vorige maand, dag voor eisprong verwijdert. Direct goede cyclus weer opgepakt. Eisprong alleen deze maand opeens 4 dagen later. 
Ven benieuwd!
 
Ah wat een leuke reacties, fijn om te horen dat jullie zo snel zwanger zijn geworden! Succes met jullie zwangerschap Ukkiiess en Niefje. 
@BBtjeabc: wat spannend! Hoe weet jij dat je je eisprong gehad hebt? 
 
Hoi bezig bijtje,
 
11 juni spiraal verwijderd, 30 juni ongesteld en 30 juli positieve test. Helaas werd dit een missed abortion. Na opgewekte miskraam met medicatie op 24 september helemaal "schoon" en daarna direct een cyclus van 29 dagen. Nu in ronde 2 na MK en heb vandaag mijn NOD. Nog geen positieve test maar ook nog niet ongesteld. 
 
Iedere vrouw is anders en mijn mk had niks te maken met te vroeg zwanger worden na verwijdering van spiraal. Dat is wat ik misschien dacht.
 
Succes
 
Terug
Bovenaan