Ervaringen Mirena verwijderen

bij mij werd die 28 aug verwijderd hiervan ofc gebloed 4 dagen ongeveer. 9 sept ovulatie gehad 21 sept ongesteld geworden. hierna 6 okt ovulatie gehad en 17 okt positief getest. helaas 22 okt een vmk gehad en hiervan 4 dagen gebloed. nu dag 29 en nog niks te bekennen ook geen ovulatie gehad (maar dit komt van de mk) dus veel verder over me cyclus kan ik niet vertellen xD
 
Hoi!
Hier op 7 november mijn mirena laten verwijderen, af voor ik mijn menstruatie verwachtte. Ik heb daarna 5 dagen gebloed,  wel wat heftiger dan ik had tijdens mijn spiraal. Ik werd namelijk gewoon ongesteld met spiraal. 
Nu afgelopen weekend mijn eisprong gehad en vol spanning afwachten tot mijn NOD 2 december!! 
 
In mei laten verwijderen, begon prompt te bloeden, dus neem een maandverbandje mee naar de dokter.
na 4 dagen hield t op, toen twee weken later échte menstruatie en toen regelmatig 28 dagen. Ik werd tijdens de mirena niet ongesteld trouwens, alleen inlegkruisjes 2 dagen per maand. 
 
Na verwijderen na 3 weken menstruatie. Daarna direct regelmatig geweest. 
 
Verder geen bloeding gehad. Maar kan wel. Dokter zei dat het leek alsof ik direct na mijn "periode" hem had laten verwijderen. En dat klopte ook wel met dat ik na 3 weken pas menstruatie had. 
 
Na het verwijderen eigenlijk gelijk een regelmatige cyclus van +/- 28 dagen. Na 4 maandjes was ik zwanger, en inmiddels alweer 28 weken 'n klein wondertje in m'n buik! 
 
Ik had ook gelijk een regelmatige cyclus, eerste dagen wat licht bloedverlies en 3 weken later eerste menstruatie. 
1 maand erna positief getest!
 
Ik was onder het spiraaltje nog lichtelijk ongesteld, met eruit halen was mijn menstruatie zoals met spiraal maar dan heftiger. Was meteen de 1e maand zwanger! ☺️
 
Terug
Bovenaan