Ervaringen mk/curretage uitwisselen?

Hoi ladies,
Heb een paar weken geleden een spontane miskraam gehad en vorige week alsnog een curretage omdat mijn baarmoeder nog niet leeg was...Wie heeft dit ook recent meegemaakt en wil ervaringen uitwisselen?
Heb behoefte aan om erover te praten met mensen die het zelfde hebben meegemaakt...
Voel me soms zo leeg en depri....5 dgn geleden curretage gehad en nou maar wachten tot mijn cyclus weer op gang komt...ik hoorde dat dit ook 6-8 weken kan duren. Lijkt me echt ontzettend lang!
Ik wil zo graag! Zucht...

Hallo Iv,

Ik heb geen ervaring met curreteren maar heb wel 3 miskramen achter elkaar gehad en heb nog geen kindje. Momenteel ben ruim 10 weken zwanger en mag morgen weer naar de gyn voor een echo maar vind het dood en dood eng...

Alles vind ik nu heel eng, vanwege de miskramen... Ik vond een miskraam het ergste wat me tot nu toe is overkomen, het is zo'n vreselijke gebeurtenis! Het enige wat me toen overeind hield was de gedachte dat het vruchtje niet goed was, en dat het beter vroeg in de zwangerschap kon gebeuren dan dat ik al over de helft was..

Hoe lang was je zwanger?

Hoi Iv

Ik heb 1 maand geleden ook 1 miskraam gehad,was 5 weken zwanger.dit was mijn tweede zwangerschap.

Eerste zws ben ik bevallen met 20 wk omdat het vruchtje niet levensvatbaar was,dit is 8 jaar geleden.
Heb een engeltje MELEK*.

Ik ben op dit moment ook heel erg depressief,het is zo pijnlijk en die pijn is niet te beschrijven.
Ik heb hulp in het ziekenhuis van 1 psygiater.

Ik wil ook heel erg graag zwanger worden maar ik heb dubbel zijdige gevoelens,of het moederschap wel voor me is neer gelegd...
Deze gevoel gaat heel de dag door mijn hoofd.

Mijn menst is weer op gang gekomen,maar gemeenschap met me vriend gaat niet,begin te huilen omdat ik dan aan mijn zwangerschap denk.

Wens je heel veel sterkte meid,omdat wij soms niet worden begrepen door de gemeenschap,maar hier kan ik me ei kwijt...

liefs naz