<p>Hallo,</p><p>Mijn zoontje is nu 6 weken en 1 dag oud. De eerste 2 weken waren perfect en hebben we enorm genoten. Sindsdien is het helemaal omgeslagen, hij huilt veel en slaapt overdag nauwelijks. Ik kan hem niet wegleggen in zn nestje op de bank, kinderwagen of zn eigen bedje; dat is sowieso brullen tot aan de volgende voeding. Nu zit ik dus hele dagen op de bank met een baby op schoot. Ik merk aan mezelf dat ik hier moeite mee heb, ik wil soms ook gewoon even de was doen of naar de wc gaan.</p><p>Nu lopen we inmiddels bij de manueel therapeut en de kinderfysio vanwege een werveltje in zijn nek wat geblokkeerd zit, hier schijnen ze veel last van te kunnen hebben. Ook dénk ik dat hij verborgen reflux heeft omdat hij veel blijft slikken en zijn tong uitsteekt waarna die gaat huilen. Het schijnt, als ik internet moet geloven, dat dit ook vanuit de nek kan komen..</p><p>Het gekke is, snachts kan hij ineens wel in zijn eigen bedje slapen en slaapt hij tussen de voedingen door.</p><p>Herkennen jullie dit? Hebben jullie ook veel op de bank gezeten met een plak baby omdat het anders brullen werd? Heeft jou baby ook een geblokkeerd werveltje gehad? Ik ben benieuwd naar ervaringen en wanneer 'dit' veranderd en ik wat meer mezelf kan zijn ipv een bed voor de kleine. Ik merk dat ik dit lastig vind om mee om te gaan.</p>