Hi,
mijn schoonvader is ostheopaat, maar zit niet in Utrecht..
hij heeft mijn dochter behandeld toen ze 8 weken was, gewoon om te kijken of alles klopt. Ze is altijd al heel rustig geweest dus ik verwachte ook niks. En dat klopt.
wel heeft hij mij van alle blaasontstekingen afgeholpen. Het is lastig uit te leggen, maar ik waag een poging.
Je lijf is iets slims. Als een vitaal deel niet helemaal werkt, krijg je klachten. Maar soms komen die klachten tot uiting in een ander deel van je lijf, je zwakke plek. Jij krijgt de hint dat er iets is, maar kunt nog wel functioneren. Ik had regelmatig blaasontsteking en veel rugpijn. Wat bleek: er zat een blokkade bij mijn blaas. Sinds dat los gemaakt is heb ik geen rugpijn meer en geen blaasontsteking meer gehad. Ook na mijn bevalling heeft hij even gechekt of alles weer op zijn plek zat en de buikspieren weer aan elkaar.
Je kindje kan nog niet zeggen dat hij ergens ongemak ervaard en gaat dus huilen om jou iets duidelijk te maken. Bij je kindje word er waarschijnlijk gekeken of de gewrichten allemaal goed werken, het hoofd vrij kan draaien en er geen blokade is.
Tip: neem luiers mee! Er komt geheid een poepbroek van. Zijn osteopaten wel gewend?.
Baad het niet, dan schaad het niet. Veel succes!