Ervaringen osteopaat

Hallo

Ons zoontje is nu 6,5 week, en is
een echt driftkikkertje met zijn armpjes. Hierdoor komt hij ook erg
moeilijk inslaap omdat ie zichhzelf steeds weer wakker slaat!   Wel
hebben we een bakerzak aangeschaft, hierdoor gaat het wel al iets
beter. Nu is hij op de wereld gekomen met een vacuumpomp, best wel een
heftige bevalling voor zo'n klein manneke. En ik heb ergens gelezen dat
na een zware bevalling & onrustig met de armpjes een behandeling
van een osteopaat wel eens wil helpen.

Nu is mijn vraag, heeft
iemand hier ervaring (positief of negatief) met een osteopaat? Buiten
de voordelen zullen er vast ook nadelen aanzitten.

Ik hoor ze graag!
 
Hoi, ik herken je verhaal direkt, mijn zoontje was ook ontzettend onrustig, weinig slaap, zichzelf wakker houden door alle bewegingen en zooo onrustig. Hij is met 6 dagen al behandeld door de osteopaat en het had direkt resultaat, wel ben ik nog 3x teruggekomen in 1 jaar tijd, maar ik heb er alleen maar positieve ervaringen mee. Wel ben ik doorgegaan met inbakeren. Succes ermee !!
 
Hallo,
Hier ook goede ervaringen met de osteopaat. Ons zoontje had een voorkeurshouding, en die is in drie sessies verholpen. De klachten waren dus niet hetzelfde als bij jouw kindje, maar het is zeker het proberen waard!
Groetjes, mama van Sven.
 
Hier nog iemand met goede ervaringen. Ons dochtertje (okt. 2005) huilde en huilde en huilde. Mijn moeder kreeg ineens een ingeving: Ze moet naar een osteopaat! Ik ben gaan zoeken en op tien minuten van ons huis was er éénje, heel toevallig. Deze man heeft haar 6 x behandeld en ze huilde niet meer, tot op de dag van vandaag (een jaar later!). Haar hoofdje bleek scheef te zijn door de pittige bevalling en daar had ze erg veel pijn van. Ik kan het je zeker aanbevelen.  Een osteopaat gaat uit van de genezende werking van het lichaam zelf en stuurt daarbij alleen een beetje (of hoe je het ook noemen wilt). Het is zeer zachtzinnig en onze dochter is zelfs 2 x tijdens de behandeling in slaap gevallen. Niet te lang mee wachten hoor! Succes!

Groet,
Anouk
 
Hoi,

Ook hier goede ervaringen met de osteopaat. Mijn dochtertje bleef maar huilen toen ze 2 weken oud was we zijn er heen gegaan en ze bleek bevallings stress te hebben. De bevalling is heel snel gegaan en daar bleek ze last van te hebben na de eerste behandeling merkten we al gelijk verschil. We zijn in totaal 3 keer langs geweest en het is helemaal over. Sommige zorgverzekeringen vergoeden ook een deel.
Veel succes ermee.

Groetjes Nancy
 
ook ik heb hele goede ervaringen met de osteopaat. demy had heel erg last van darmkrampjes en huilde heel veel
ik zat er toen zelf een beetje doorheen omdat ze zoveel huilde, ik heb toen ook een afspraak gemaakt bij een osteopaat en na 1 x had ik al heel goed resultaat , ik ben nu 4 x geweest en moet nu over 4 weken voor de laatste keer langskomen .
Mijn dochtertje heeft nu geen krampjes meer en huilt bijna niet meer !!!

ik zou zeggen ga er maar snel heen .

kus mariska mv demy 11-08
 
Hey Meiden

Bedankt voor al jullie reacties! Goed om te horen dat ze allemaal zo positief zijn. Ik heb net gebeld voor een afspraak. Jammer genoeg kan ik pas in het nieuwe jaar (9Jan) terecht. Ik laat zeker ff weten hoe het is geweest.

Doei Doei!

 
Hoi allemaal,

Mijn zoontje van 8 weken is ook gehaald met de pomp en heel erg onrustig. Hij slaapt overdag bijna helemaal niet meer omdat hij zich elke keer wakker slaat.Hierdoor slaapt hij iedere keer tijdens het voeden, waardoor hij zijn fles niet leegdrinkt.

Maar voordat je een osteopaat raadpleegt, moet hij dan ook niet heel veel huilen of maakt dat weer niet uit?

Groetjes

Yvonne

 
Terug
Bovenaan