Ervaringen osteopaat

Hoi Yvonne,

een kindje hoeft niet eerst te huilen voordat je een afpraak bij de osteopaat kan maken. Als jij vindt dat er eens naar je kindje moet worden gekeken of er iets aan de hand is dan kan je gewoon een afspraak maken. Er zijn zelfs mensen die vinden dat een pasgeborene altijd minimaal 1x bij de osteopaat geweest moet zijn om even te controleren of alles goed is! Beter 1x teveel dan te weinig.
Meestal wordt er wel iets gevonden maar als de baby er zelf geen last van heeft dan is het vaak met 1 of 2 behandelingen op te lossen.

Groetjes Iris. (mv Rowin 21-08-06)
 
ik heb slechte ervaring met de osteopaat ik had een huilbaby en ben 2 x geweest de man was wel lief maar hij heeft 2 x 2 uur dus de hele sessie gehuild en hard! het heeft wel ietsie geholpen maar ik kon het niet aanzien hij boog mn zoontje zoo voorover dat zn tongetje uit zn mond kwam en heb er vet moeten huilen

we zijn naar een chiropractor geweest vanwege het huilen en zn voorkeursshouding (kreeg al een beetje afplatting van het hoofd.. die behandeling is in 5 min en je kan daar 2 x per week komen en bij de osteopaat 1 x in de 2 weken en soms 1 x in de maand ligt eraan hoe erg het is.. ik ben 6 x geweest en het ging na elke behandeling beter het word ook totaal vergoed en de osteopaat maar 50 euro tewijl die wij hadden 80euro per keer koste de chiro bij ons koste 50 euro dus das wel lekker aangezien een kindje al veel geld kost

ik dacht dat ik de enige was maar toen ik kwam zat de wachtkamer vol met baby's (een hele geruststelling dus..
mijn tip is denk er nog eens goed over na en win wat info op het internet en kijk wat je het beste lijkt ik sta 100% achter de chiropractor
 
Hallo,
Ik ben gisteren voor het eerst met mijn zoontje van zeven maanden bij een osteopaat geweest. Mijn zoontje was ook een heel onrustig en heeft tot zijn vierde maand ingebakerd geslapen. Nu mocht het niet meer omdat hij draait. Maar helaas sliep hij dus ook niet meer door.
Ik wist totaal niet wat is moest verwachten, maar het was geweldig. Heel zachtzinnig en rustig werd er met mijn zoon omgegaan. En vannacht heeft hij doorgeslapen.
Ik wens je veel succes en net zoveel effect van je bezoek als mijn zoon.

MVG
Karin
 
Terug
Bovenaan