Ervaringen ovutesten sensitest

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Gisteren begonnen met de ovutesten van sensitest.
Gisteren dag 6 van mijn cyclus en vandaag dus dag 7. Kortste cyclus 21 dgn dus op tijd begonnen!
Zowel gisteren als vandaag een licht streepje. Wil dat zeggen dat de vruchtbare dgn er aan zitten te komen, of kan dit ook nog wel een week of langer duren??
We gaan braaf om de dag klussen, en hopelijk raak schieten deze ronde, ronde 6!!
X mama van 2

Hoihoi

Ook ik heb de ovutesten van Sensitest! Nog niet geprobeerd!

Wij stoppen a.s vrijdag met de pil, erg spannend, ga dan ook een beetje uitvogelen hoe het zit met de testjes!

Jij alvast heel veel succes! Toi Toi!

Groetjes

hoi
ik heb ook de testen van sensitest gebruikt (eerste keer deze maand)
mijn cyclus is rond de 28 dagen dag 10 begonnen was een heel licht streepje dag 11 iets duidelijker maar nog steeds licht en dag 12 een duidelijke tweede streep (heb toen zowel smorgens als savonds getest) dag 13 eind van de middag getest (moest heledag werken) en toen was er al bijna geen streepje meer te zien. dus neem aan dat mijn ei is geweest. (vanmorgen, dag 14, was mijn temp ook iets gestegen aankomende dagen even in de gaten houden of hij hoger blijft.) had een pakje met 12 gehaald maar heb er dus maar 5 hoeven gebruiken.

succes met testen

hoi,
Ik heb ook 1 maand die van sensitest gebruikt, maar ik heb er persoonlijk minder goede ervaringen mee.
Door mijn onregelmatige cyclus dus ook vroeg begonnen met testen...en kon door gaan tot het eind...bleef een licht 2e streepje krijgen, maar geen enkele keer een duidelijk positieve test.
Had er dus totaal geen vertrouwen meer in, en heb daarna geen testen meer gebruikt.
Was er hierdoor ook veel te veel mee bezig...
heb alle stress overboord gegooid en besloten maar te zien wanneer het komt..

En ja hoor nu zwanger...ronde 4!!

Ik hoop natuurlijk van harte dat jij wel wat aan deze testen hebt (en de anderen ook natuurlijk)!!

heel veel succes!!

Liefs Tamara

Hey ik ben ook bezig met de testen van sensitest. 'Welke heb je want ze hebben er meerdere! Ik heb de zeer gevoelige genomen... De eerste 2 testen niets daarna 1 een licht streepje, daarna 1 zeer positieve dikke vette paarse test (2 strepen) de dag erna werd het weer minder...

Kreeg de tip van twee verschillende collega's, 1 was de eerste keer zwanger de andere is er nu ook mee bezig...

Succes..

Ik had afgelopen maand 4 dagen een positieve test. heb die week wel mn eisprong gevoeld, maar vond t een beetje raar. Deze maand ga ik ze niet gebruiken, ik werd er n beetje gek van want echt betreouwbaar zijn ze niet altijd en ik weet dat gynaecologen er sowieso geen fan van zijn om die reden.
Tuurlijk, als je heel onregelmatig ongesteld bent of al heel lang bezig bent is het begrijpelijk maar ik zou zeggen als je net bent begonnen met klussen: niet meteen met ovu-testen aan de gang!

ook ik ga deze maand weer met ovu testen.

Vorige maand ben ik er mee begonnen. Ik heb de dipsticks van zelfovulatietesten.nl
Meteen de eerste dag dat ik ze deed (op dag 9 van mijn cyclus) had ik 2 strepen, daarna niets meer. Was hierdoor nogal in de war.

Naderhand kwam ik bij een pendelaar, en ik vroeg haar of ze iets kon zeggen over mijn eisprong.

Zij vertelde mij dat ik nogal een flucturerende eisprong heb. Als mijn linker eilleider aan de beurt is, is mijn eissprong op dag 8-9, als mijn rechtereierstok aan de beurt is, heb ik hem op dag 17-18. Natuurlijk geloof ik hier niet blindelings op, maar heb vorige maand doorgetest tot dag 19, en niet een test kwam een tweede streepje op als de eerste op dag 9.

Deze maand zou dus mijn rechtereierstok aan de beurt zijn, en natuurlijk ga ik al testen vanaf dag 7 tot dag 17 :)

Succes er mee,
wij zijn trouwens nu in de 8e ronde, de eerste 6 maanden hebben wij zonder ovu-testen gedaan.

xxx

Ik heb ook de testen van sensitest en ik ga zometeen de eerste ovutest doen! heb ze nog nooit eerder gebruikt en ben dus erg benieuwd!! Mijn kortste cyclus was 23 dagen, dus moet ik vandaag beginnen! Ik hoop dat ik mn eitje tegenkom deze maand!!

Veel succes!!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan