Ervaringen ovutesten sensitest

Hoi, ik heb die van kruitvat gebruikt. Had donderdag en vrijdag een licht teststreepje, zaterdag een dezelfde kleur en zondag weer lichter. Had dat weekend ook echt buikpijn en heldere afscheiding. Als je maar test op dezelfde tijdstip en niet met ochtendurine.
WY2006: het hoeft trouwens niet zo te zijn dat je de ene maand de ene eierstok hebt en de andere maand de andere. Je kan ook meerdere maanden achtereen dezelfde eierstok hebben die een eisprong heeft.

Ik heb vandaag de testen van sensitest besteld. Ik hoop dat die mij kunnen helpen want het is nu allemaal een beetje onduidelijk bij mij! Al anderhalve week bruin bloed aan het verliezen en sinds eergister ongi, beetje vreemd! dus deze maand maar aan het testen om te kijken wanneer mn eisprong is! Ik ben wel benieuwd, want ik heb dat nog nooit eerder gedaan!

Hallo!
Ik heb ze gebruikt van sensitest en ik was in ronde 2 zwanger. De dipsticks van sensitest geven ook al een aantal dagen van te voren een heel licht streepje, maar worden donkerder op de dag van je ovulatie. Ik had afgelopen keer 2 dagen een donkere streep! Mij hebben ze geholpen, ik hoop jou ook! Succes x

Terug
Bovenaan