Ervaringen Pacco Piccolo inbakerdoek.

<p style="text-align: left;">Hoi allemaal,</p><p> </p><p style="text-align: left;">De titel zegt het al; wie heeft er ervaring met de Pacco Piccolo inbakerdoek?</p><p>Ons zoontje ligt nu nog in een Puckababy piep, maar hij blijft hier erg onrustig in (vaak het idee dat hij er zelfs gefrustreerd in wordt omdat hij er wel in kan bewegen, maar niet zijn handjes naar zijn hoofdje kan brengen)</p><p>Nu is het CB geweest en die had het over de Pacco doek en ik kan me gewoon niet voorstellen dat onze druktemaker er rustiger van moet worden? En merken jullie bijvoorbeeld ook dat krampjes er minder door worden?</p><p> </p><p>Bedankt alvast voor jullie reacties!?</p>

Oww wat heeft mijn kind er veel aan gehad! Vond het eerst zo zielig maar het werkt wel ondanks het er zielig uit ziet.. mijn ventje was toen ook heel eg onrustig maar heeft hier veel baat bij gehad. Op marktplaats kan je ze veel vinden.. nieuw zijn ze toch rond de 50 euro..

Hier ook goeie ervaring mee, op aanraden van cb. Krampjes werden er niet minder van, maar zoontje sliep veel beter omdat hij zichzelf niet steeds wakker bewoog. 

Hier ook de Pacco piccolo volop gebruikt. Mijn zoontje sliep er veel beter en dieper in. Het ziet er wel een beetje zielig uit maar het werkte hier wel! Niet kunnen slapen is nog zieliger vind ik. We hebben er zelfs 2 voor als de een in de was zit. Ik ben het nu aan het afbouwen omdat hij er bijna uitgroeit. Dan is zo’n puckababy weer handig omdat ze dan weer kunnen wennen aan wat meer vrijheid.. 

Swaddle me ken ik niet, ga eens even googlen..
Ik vind het er ook zielig uit zien, maar idd niet slapen is nog zielig er (ook voor papa en mama?? )
Fijn om te lezen dat zo'n doek goed werkt voor de meeste baby's ?

Terug
Bovenaan