Ervaringen Pacco Piccolo inbakerdoek.

Pacco werkte fantastisch bij onze zoon en dochter! We zijn gestart omdat ze veel moeite hadden met inslaap vallen en zichzelf wakker hielden of wakker maakte door met de armen te zwaaien. Ik kon ze letterlijk zien ontspannen zodra we de doek omdeden. En natuurlijk goed strak, want anders heeft het geen zin. Het afbouwen vond ik spannend, maar ging heel vanzelf en makkelijk. Dus vooral doen!!!

Hier ook goede ervaring! Heb er 2 bia marktplaats gekocht. Had eerst de swaddle me pod die net als de puck a baby nig wzt r ruimte geeft maar dat hielp ons zoontje niet.
De pacco piccolo wel. Zodra ik hem erin doe wordt hij meteen een stuk rustiger.
Hij slaapt er niet van door maar wel sneller in en is rustiger

Nog meer positieve reacties!! Fijn om te horen! 
Ik moet nog tot vrijdag wachten, dan pas afspraak bij CB en dan moeten eerst zijn heupjes gecheckt worden.. En daar krijg ik eerst een leendoek mee. (Mocht die bevallen dan ga ik ook op marktplaats kijken hoor).

Maar al die positieve reacties geven me echt hoop.
Wel ben ik erg benieuwd of hij dan ook minder krampjes heeft, want dat is nu snachts echt drama..?

En nog een fan! Mochten er ook een lenen van het CB en dezelfde avond bij de prenatal een gekocht ? hij ontspant er veel meer in, ligt rustig. Toen hij klein was sloeg ie zichzelf veel, nu trekt ie zn speentje er telkens uit als hij een slaapzakje ligt (hij is nu 3.5 maand). Echt een topding!
Puckababy werkte hier helaas ook niet

Ik heb geen ervaring met de inbakerdoek, maar wou wel een tip geven tegen de krampjes ☺️.
Weet niet of je flesvoeding geeft, maar ik gaf mijn zoontje tot 5 weken nutrilon als gevolg van veel krampjes. Ik ben toen overgestapt naar Hipp voeding (zit namelijk geen suiker in). Naast geen suiker zit er ook pre en pro biotica in wat de darmpjes helpt. En echt dit was een verlossing niet normaal. Hij heeft sindsdien geen last van krampjes en is veel vrolijker.

Terug
Bovenaan