Ervaringen pepti gezocht.

Onze zoon heeft ook reflux en krijgt jbpm door zijn flesje. 
Vanacht en vandaag ging het al wel wat beter maar heb toch voor de zekerheid even met de ka gebeld omdat we voor t weekend zitten. Ze denkt dat we inderdaad op andere voeding over moeten omdat de pepti direct resultaat gaf maar nu weer afneemt.
Maar het kan ook zo zijn dat het de 6 weken regeldagen zijn. Ik dacht dat deze alleen met borstvoeding waren maar ook met flesvoeding hebben kindjes regeldagen.
Ze heeft ons gevraagd het weekend even aan te kijken en ze belt ons maandag over hoe nu verder. Mocht het toch niet gaan/ erger worden moeten we dit weekend bellen want ze heeft dienst dus wil ze ons nog wel even zien.
Gelukkig ligt de kleine man voor nu tevreden in zn bedje te slapen. 
 
Chantal, eczeem is er hier ook. Mijn oudste geeft het ook 1 keer gehad en door het goed onderhouden van zijn huid, heeft hij er geen last meer van. Maar als ik vergeet te smeren, zeker met dit gure weer, dan zich ik alweer startende plekjes.
De jongste ben ik dan ook meteen in gaan smeren om zijn huid te onderhouden maar helaas hielp dat niet voldoende. Ik heb 1 keer een dun laagje hormoonzalf gesmeerd en dat was voldoende. Nu smeer ik zijn gezicht ook in om zijn huid te onderhouden, maar sinds de pepti zijn er nog geen startende plekjes. 
 
Grote vuurvlinder. Regeldagen horen er inderdaad ook bij, maar bij het ene kindje duidelijker aanwezig dan bij de ander :) Fijn dat hij tevreden in zijn bedje ligt/lag. Ik hoop dat hij dat de nacht heeft volgehouden! En het klinkt alsof jullie een lieve en meedenkende ka hebben. Ik hoop voor jullie dat het de regeldag(en) was en pepti voldoende blijft :) 
 
Ik ben bang dat de voeding niet voldoende is! Weer volop diarree en ook de uitslag en verstopte neus zijn terug. 
Hoe is t bij jou nu? 
 
Terug
Bovenaan