Ervaringen probiotica tegen krampjes newborn

Mijn dochter had ook veel last van krampen en ook infacol en duitse variant gebruikt. Probiotica ook gebruikt op advies van osteopaat.. later bleek dat ze koemelkallergie heeft ... Ze zeggen dag krampen erbij hoort maar nu achteraf snap ik waarom ze zoveel pijn had.. 

Hoi!
persoonlijk vindt ik probiotica juist heel goed helpen tegen krampen. Als ik jou verhaal zo lees is het behoorlijk pittig om elke nacht 3 uur met hem bezig te zijn. 

ik heb m’n baby 8 maanden bv gegeven en na de kraamweek ben ik begonnen met probiotica van Probactiol. Prijzig, maar het hielp ontzettend goed!! Ze heeft natuurlijk wel eens kraampjes gehad maar dat was echt maar 1x per 2 weken ofzo, misschien zelfs minder. Terwijl ik alles at: prei, scherpe kruiden, uien, noem maar op! 
bij mn eerste moest ik echt letten op wat ik at door borstvoeding en zij had veel meer last van krampen! 
probiotica is echt niet verkeerd om te proberen, mijn kraamverzorgster en osthiopaat hebbben het juist aangeraden!

Dankjewel voor je positieve ervaring! We zijn gisteren begonnen en hopen dat het snel effect zal hebben ? We verwachten dat het over een weekje beter zal gaan, als het werkt!

Wij gaven probiotica van Vitals op aanraden van de osteopaat. Ons kindje kreeg direct na de geboorte antibiotica, dus dit was ter ondersteuning en het hielp ook tegen krampjes.

Hopelijk zijn je nachten inmiddels wat verbeterd! Wij hebben ook op aanraden van de osteopaat probiotica gegeven van Probactiol. Het werkte heel goed. Bij onze oudste zijn we pas na 6 zware weken vol krampjes gestart en het verschil was na 3 dagen al enorm. Bij de jongste (nu 8 weken) zijn we er op dag 4 mee begonnen en hij heeft totaal geen last van krampjes. Het is even prijzig spul, maar wat ons betreft was dat het absoluut waard.

Terug
Bovenaan