Bij mijn eerste zwangerschap gestript met 41 weken.. om +/- 12.00 uur gestript en rond 19.00 uur begonnen de weeen, ik bleef wel 6 uur lang op 4 cm steken ook na breken van vliezen, na weeenopwekkers waar ik een weeenstorm van kreeg binnen 2 uur op 9/9,5 cm en mocht ik persen omdat ze voelde dat ik echt een perswee kreeg en dus dat laatste stukje tijdens de perswee wel mee zou komen..
Vk zei mij toen dat het het meest effectief is bij een eerste poging strippen vanaf de 41 weken (eerder kan ook maar dan zien ze dus blijkbaar vaker dat ze meerdere pogingen nodig hebben).. om die reden doen ze het over het algemeen pas vanaf die termijn bij de verloskundige praktijk waar ik bij zit..
Ik weet nog wel dat het meer vervelend dan pijnlijk voelde en dat ik na een paar uur wat "slijm" met een beetje bloed had met afvegen.. dat had ik bewaard zodat het gecontroleerd kon worden en kon geen kwaad..
Ben nu 37+1 weken zwanger en ben erg benieuwd hoe het nu zal gaan
Vk zei mij toen dat het het meest effectief is bij een eerste poging strippen vanaf de 41 weken (eerder kan ook maar dan zien ze dus blijkbaar vaker dat ze meerdere pogingen nodig hebben).. om die reden doen ze het over het algemeen pas vanaf die termijn bij de verloskundige praktijk waar ik bij zit..
Ik weet nog wel dat het meer vervelend dan pijnlijk voelde en dat ik na een paar uur wat "slijm" met een beetje bloed had met afvegen.. dat had ik bewaard zodat het gecontroleerd kon worden en kon geen kwaad..
Ben nu 37+1 weken zwanger en ben erg benieuwd hoe het nu zal gaan