Ervaringen stuitbevalling en draaien kindje

Dag allemaal,

Ik ben 35 weken zwanger en mijn kindje ligt in stuit. Volgende week heb ik een echo om te kijken hoe het kindje ligt en hierna gaan we verder beleid bepalen.
Het is voor mij het 2e kindje, de eerste bevalling (normale ligging) ging heel snel (3,5 uur waarvan 15 min persen). Nu denk ik erover om mocht draaien niet mogelijk zijn of niet lukken gewoon te bevallen. Mijn vraag aan jullie is of jullie ervaring hebben met een stuitbevallingen en/of het draaien van een kindje in de baarmoeder en zo ja wat deze zijn.

Groetjes,

Ik heb er geen ervaring mee, maar zat afgelopen week een stuk te lezen waarin stond dat de meeste kindjes die gedraaid worden toch weer terugdraaien... Sterkte en succes!!!

Toevallig heb ik twee weken geleden een draai behandeling ondergaan. Ik ben inmiddels 38 weken zwanger en helaas ligt ons kleintje in een stuit. Wij kwamen er bij 36 weken achter. Ik ben toen twee dagen later naar het ziekenhuis gegaan voor een draaiing. Het is niet pijnloos maar je kan zelf goed aangegeven hoever ze kunnen gaan. Helaas is het bij ons niet gelukt.
Op advies heb ik toen nog moxi therapie geprobeerd maar waarschijnlijk ben je met 36 weken aan de late kant. Ik zou het draaien zeker proberen, bij 40% lukt het!

Heel veel succes!

@28282 bedankt voor je reactie, wat balen dat het draaien niet gelukt is, ik ben erg benieuwd naar de echo, twijfel zelf nog wel eens of het wel klopt gezien de bewegingen die ik boven in voel en de hik die ik onderin voel, maar goed... ik wacht af.
Ga jij met keizersnede bevallen of wil je het gewoon proberen?
Hoe ligt je kindje in stuit? Benen omhoog of naar beneden?

Jij ook heel veel succes!

Hoi,