Ervaringsverhalen stoppen pil menstruatie

Hee hee,
Ik ben eind augustus 27e gestopt met de pil. En wacht nu ook af totdat ik ongesteld ga worden. 
Verder nog géén last van het ontpillen

hier ruim 10 jaar aan de pil gezeten 
bij mij ging t allemaal vrij snel
was gelijk regelmatig 27 dagen had soms een uitschieter naar 30 maar langer niet nu al meer dan anderhalf jaar onderweg 
voor ieder is t helaas verschillend 

Dag dames, goed nieuws; Op dag 33 heeft de menstruatie doorgezet?! Geeft toch een gevoel van opluchting dat mijn lichaam de cyclus na het stoppen van de pil weer oppakt. Ik hoop dat er bij jullie ook snel duidelijkheid komt?.

[quote quote=10360144]Dag dames, goed nieuws; Op dag 33 heeft de menstruatie doorgezet?! Geeft toch een gevoel van opluchting dat mijn lichaam de cyclus na het stoppen van de pil weer oppakt. Ik hoop dat er bij jullie ook snel duidelijkheid komt?.[/quote]
Niet direct te enthousiast. De volgende cyclus kan zo maar 50 dagen duren. Hopelijk is het bij jou direct regelmatig. Maar zo'n 1ste menstruatie wil nog niks zeggen over het verdere verloop

Dat is inderdaad helemaal waar. Ik weet dat dit niks zegt over de toekomst. Maar ik ben iig blij met wat er nu is. De rest gaan we zien!

Hoi!
Ik volg graag hoe het bij jullie verloopt. 23 augustus de laatste pil geslikt, maar nog niet ongesteld geworden. Hoop dat het snel gebeurt! Daarna is het inderdaad ook afwachten hoe snel het regelmatig is...

Hoi!
Ik volg graag hoe het bij jullie verloopt. 23 augustus de laatste pil geslikt, maar nog niet ongesteld geworden. Hoop dat het snel gebeurt! Daarna is het inderdaad ook afwachten hoe snel het regelmatig is...

Terug
Bovenaan