@Esme

A

Anoniem

Guest
Hey meid,

het viel me op bij het topic van Marieke (HappyM) dat ze zoveel afgevallen is, dat jij jezelf een slappeling noemt. Maar wat ik tot nu toe van je heb gezien op foto's zie je er toch super uit?? Je hebt zo'n mooi koppie en als ik me de foto's van jullie zomervakantie goed kan herinneren kon jij echt wel goed in bikini hoor!!!!

Of zit jij dingen te verbergen

Liefs Jenneke

Op zich ben ik wel tevreden met mezelf. Echter ben ik tijdens de zwangerschap van Kay 30 kilo aangekomen op alleen mijn buik. Je kunt je wel voorstellen hoe dat er uit heeft gezien bij iemand van 1.63 m hahaha.. Ik had zoiets als Marieke (mv Thomas), kon er een bord op zetten zonder dat het overstak. Na de bevalling was ik al erg snel 23 kilo kwijt. Ik viel te snel af waardoor je zo'n écht gore flubberbuik krijgt!!

Ik kijk dus vol afschuw naar mijn buik die, als ik ga zitten, mijn buiknavel in een spleet van 15 cm laat veranderen. Ik voel me er echt niet happy bij..

Ik vind mezelf dus een enorme slappeling omdat ik al zo vaak fanatiek begonnen ben om wat kilo's af te vallen danwel strakker te krijgen maar steeds hou ik het niet vol.
Ik ben s'avonds vaak te moe om me er nog toe te zetten om te gaan sporten en ben ik blij dat ik thuis ben en even niets hoef te doen.. Maar om me dan nog op te pakken om naar een sportschool te gaan is iets waar ik op den duur erg tegenaan ga hikken gezien de late tijdstippen van de groepslessen. Helemaal als ik alleen moet gaan! Met z'n tweeen is toch altijd een stuk gezelliger en zorgt voor een soort stok achter de deur.

Ik ben dus enorm unhappy met mijn romp, maar doe er ook helemaal niks aan!!
Ik ben dus gewoon boos op mezelf dat ik die disepline niet heb en heb daardoor ontzettende bewondering voor vele hier!!

Liefs wilde ik gaan Somja Bakkeren, maar omdat ik graag zwanger wil worden durf ik ook weer niet te lijnen,.. * Zucht

Dus dat is de reden waarom ik mezelf een terechte slappeling vind!!

Esmé mv Kay

ps: Maar wel bedankt voor je lieve woorden
          Bikini foto was op een tactische manier genomen en Kay stond voor   me    haha..

WHAHHAHAH!

Ik dacht hetzelfde!! Ik doe een moord voor dat kontje van Esmé, zelfs met een flubberzwoerd van twee keizersnedes nu, hahahahh! Nou, vooruit dan prop ik die zwoerd wel en een maat grotere broek, ga ik er nog steeds   minstens 4 maten op vooruit vrees ik, hahahha!

Ongeveer zo zit mijn zwoerd nu in mijn broek gepropt, hahahha!

Mijn   kont?? Whahaha,.. scheelt dat in kleding de dingen vaak anders uitzien dan dat ze zijn hahaha!! Maar heb ook niet zo'n probleem met mn kont.

Het is gewoon mijn buik/maag die bij een onspannen houding,  en serieus ik overdrijf het écht niet, uit ziet als mijn buik toen ik 20 weken zwanger was van Kay. Ik hoef niet zo nodig een platte strakke buik want dat heb ik nooit gehad. Maar het is nu gewoon tè gortig..

Het is frustrerend dat de truitjes die je normaal aan kon of zou kopen nu gewoon niet meer kunnen/passen of staan.

Het is iets waar ik mezelf niet bij lekker voel en waar ik graag iets aan zou willen doen voordat het écht uit de hand gaat lopen.

Zeg af en toe al van dat als ons gezinnetje compleet is ik me er aan wil laten helpen.. Dus buikwandcorrectie of de stofzuiger er in..  

En de slappe trut dat ik ben kan ondanks haar buik-complex nóg niet dat beetje disepline opbrengen om zich daarna een heel stuk  beter te voelen,.. BAH!!!

Onbegrijpelijk hoeveel energie ik altijd opveral voor heb en hoe druk ik altijd ben, maar op dat vlak is dat nul komma nul!
Als ik nou meteen resultaat zou zien zou het stimuleren, maar voordat die vleesshort eens gaat krimpen zijn we een dik jaar verder. Daar ben ik weer te ongeduldig voor!

Binnenkort is er weer een nieuwe poging tot de sportschool, maar weet bij voorbaad al dat ik het op den duur wel weer gezien heb,..

Heey Esme,

Ik begrijp je frustratie en ik weet helemaal wat je bedoelt.
Ik heb zelf aan de zwangerschap ook zo'n fijne kwab over gehouden, en ook bij ontspannen toestand lijkt het wel een zwangere buik van 20 weken.
Ook ik kan de kracht niet op brengen om alleen te gaan sporten.
Vorig jaar ben ik fanatiek gaan sporten en heb er 10 kilo af gekregen (en was mijn 23 kilo zwangerschap eraf), maar ik sportte met een vriendin. Nu is mijn vriendin gestopt omdat ze zelf zwanger is en liever gaat zwemmen! (wat ik dus absoluut niet ga doen).
Dus heb ik het laten versloffen en zijn de kilo's er weer langzaam bij aan het komen, zucht...ik doe het zelf!

Gisteren is me het ergste over komen.... ik was met een vriendin aan het winkelen, staan we in een klein kledingzaakje, komt de verkoopster... ja je voelt m al hangen.. "kan ik jullie helpen?", dus ik zo: ja ik zoek nieuwe kleding... zegt ze: "wat leuk, je bent zwanger...hoe ver ben je?
PARDON!!!!!!
ik maar meteen gezegd dat ik niet zwanger ben maar dat het een zwangerschapskwab is.
die vrouw schaamde zich dood.. komt ze later naar me toe dat het haar speet en dat ze zelf ook vaak dat te horen krijgt. dat mens had denk ik wel maat 58/60. ik niet!
En daarnaast als je zwanger bent ga je toch geen kleding kopen in een normale kledingzaak, beetje dom!!

Dus ik had er helemaal de balen van de hele dag!

Wij willen ook graag een tweede kindje, en ik heb nu echt zoiets van: eerst dat maar afwachten en als het gezin compleet is ga ik die buik er wel af trainen...
Toch ga ik proberen binnen kort weer te gaan sporten om weer af te vallen...

Het is ook allemaal wat he, de een is zijn buik zo kwijt en de ander loopt er nog jaren mee rond.
gelukkig hebben we daar voor in de plaats wel een mooi en gezond kindje gekregen..

Groetjes, Elise

ppffff moeilijk he, die zwangerschapskwabben! ik ben tijdens de zwangerschap afgevallen en nu weer net zo zwaar als ervoor (dom dom ik weet het), maar heb dus geen extra kilo's overgehouden, maar wel zo'n rare "2e" buik... "gelukkig" ben ik helemaal stevig/dik dus het valt niet compleet uit de toon, maar toch....

maar... ik heb het allemaal over gehad voor dat lieve mannetje wat hier in huis rondhobbelt!!

liefs Jenneke

Natuurlijk heb ik het er ook voor over!
Maar het neemt niet weg dat mama er op den duur ook weer graag enigzins aantrekkelijk uit wil zien.. hahaha..

Om altijd maar te zeggen dat het komt omdat ik moeder ben geworden vind ik net zoiets als met de krulspelden op de bank zitten omdat je getrouwd bent hahahah!!  Scheelt dan weer dat ik niet getrouwd ben hahaha..    

Dus deze week weer een nieuwe verwoedde poging tot sporten..

Wish me luck!!!

Esmé

@Esmé....veel succes met sporten,maar toch zeker ook heel veel plezier!!
Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan