Heey Esme,
Ik begrijp je frustratie en ik weet helemaal wat je bedoelt.
Ik heb zelf aan de zwangerschap ook zo'n fijne kwab over gehouden, en ook bij ontspannen toestand lijkt het wel een zwangere buik van 20 weken.
Ook ik kan de kracht niet op brengen om alleen te gaan sporten.
Vorig jaar ben ik fanatiek gaan sporten en heb er 10 kilo af gekregen (en was mijn 23 kilo zwangerschap eraf), maar ik sportte met een vriendin. Nu is mijn vriendin gestopt omdat ze zelf zwanger is en liever gaat zwemmen! (wat ik dus absoluut niet ga doen).
Dus heb ik het laten versloffen en zijn de kilo's er weer langzaam bij aan het komen, zucht...ik doe het zelf!
Gisteren is me het ergste over komen.... ik was met een vriendin aan het winkelen, staan we in een klein kledingzaakje, komt de verkoopster... ja je voelt m al hangen.. "kan ik jullie helpen?", dus ik zo: ja ik zoek nieuwe kleding... zegt ze: "wat leuk, je bent zwanger...hoe ver ben je?
PARDON!!!!!!
ik maar meteen gezegd dat ik niet zwanger ben maar dat het een zwangerschapskwab is.
die vrouw schaamde zich dood.. komt ze later naar me toe dat het haar speet en dat ze zelf ook vaak dat te horen krijgt. dat mens had denk ik wel maat 58/60. ik niet!
En daarnaast als je zwanger bent ga je toch geen kleding kopen in een normale kledingzaak, beetje dom!!
Dus ik had er helemaal de balen van de hele dag!
Wij willen ook graag een tweede kindje, en ik heb nu echt zoiets van: eerst dat maar afwachten en als het gezin compleet is ga ik die buik er wel af trainen...
Toch ga ik proberen binnen kort weer te gaan sporten om weer af te vallen...
Het is ook allemaal wat he, de een is zijn buik zo kwijt en de ander loopt er nog jaren mee rond.
gelukkig hebben we daar voor in de plaats wel een mooi en gezond kindje gekregen..
Groetjes, Elise