@Esme

Nou, weten jullie ook meteen hoe ik er thuis altijd bijzit (ben wel getrouwd)

Maar ik roep het ook hoor over het rechttrekken van dat drama onder m'n borsten...

Alleen dat over dat slappeling vind ik onzin.

Je bent er nu niet happy mee. Begrijpelijk! Maar blijkbaar vind je het nog niet belangrijk genoeg om er ook daadwerkelijk wat aan te doen. Anders had je het al gedaan. En dat is dus niet erg, dat het niet op prioriteit-lijstje nummer 1 staat. Accepteer dat dat er nu dus even niet inzit. Komt nog wel! Echt. Maar nu heb je even wat anders aan je hoofd.
Je bent een prachtmens. Zowel om te zien als in je persoonlijkheid. Die blubbers onder je broekriem maken je geen cent minder waard hoor! Je kunt trots zijn op jezelf!

Liefs Nelleke

Nee joh, dat weet ik toch ook wel!! Was meer een algemene opmerking van mezelf hoor.

@ Nelleke; bedankt voor je lieve woorden..
Maar het is wel iets wat op dit moment érg belangrijk voor me is. Ik wordt er heel wat uren op een dag aan herinnerd hoe het daar uit ziet en dat ik me daar niet prettig bij voel. Het is dus écht iets waar ik wel degelijk mee zit.. Vandaar dat ik dat slap van mezelf vind!

Maar donderdag gaan we weer naar de sportschool!

Goed zo! En geen smoes is goed genoeg he! En volhouden!  Verzin een leuke beloning voor als je een bepaald resultaat hebt gehaald. (Desnoods het resultaat dat je al een maand trouw naar de sportschool bent gegaan zonder afzeggen! als je het maar van tevoren met jezelf afspreekt)

Hou ons hier op de hoogte, dan kunnen we je achter de laptop vandaan schoppen naar de sportschool als je dreigt te verzuimen!

Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan