Hey,
Jammer dat hij niet is meegedraait, maar maak je geen zorgen!!
Ik heb dus eerder ook een KS gehad en vond het heel erg meevallen!
De "bevalling" op zich was, hoe stom het ook klinkt, super leuk!! Niet de tijd ervoor hahaha.. Het was een geweldig team en een ontspannen informele sfeer. Ik mocht de 2e dag al naar huis omdat ik me zo goed voelde. Ik was elke dag wel een paar uurtjes beneden, alleen kun je dan nog niet zo heel veel. Maar het is verstandiger, en dat zal ik deze keer ook doen als het weer een KS wordt, om rustig de kraamweek boven op bed te blijven.
Ik had dan wel het geluk dat mijn vriend destijds zomervakantie had en nog 2 weken thuis was (is gymleraar), maar dat heb ik deze keer ook niet. Helaas..
Maar al met al kijk ik er alleen maar positief op terug..
Natuurlijk hoop ik op een natuurlijk bevalling, maar mocht het niet zo zijn dan zou ik dit helemaal niet erg vinden.
Wat betreft Lili en Jell uit logeren brengen.. is dat nodig dan?? Je vriend/man is toch gewoon thuis s'avonds en s'nachts, je hebt ook kraamhulp en wie weet kan een ouder/vriendin/zus wat nachtjes bij jullie blijven slapen. Het is juist wel belangrijk dat je ze er bij betrekt..
Ik moet ook nog zien hoe ik dat ga regelen en doen, maar dat is het laatste waar ik me druk over maak. Mijn familie woont dan ook nog eens 01.15 uur bij me vandaan! Komt allemaal goed, probeer daar op te vertrouwen.. En dat je niet alles zelf kan doen, wat ik ook het liefste doe (incl piekeren), moet je maar even accepteren! Maak duidelijke afspraken met je kraamhulp.
Probeer positief te blijven!! Je zult zien, straks komt alles op z'n pootjes terecht!
Esmé mv Kay en ???
(31.3 wk zwanger)