Hoi hoi Dames!
Geeft niet dat je inbreekt marieke, ben blij dat je/jullie zo positief zijn over de keizersnede, ik heb echt geen idee wat me te wachten staat!!
Dat verhaal van uitlogeren bedoelde ik ook als voorbeeld (dat ik dat heel moeilijk vind..)
De kleintjes gaan echt niet logeren als de beeb komt , geen haar op mijn hoofd wat er uberhaupt aan denkt!! Haha.. Ik bedoelde er alleen mee te zeggen dat IK alles wil regelen.. Zelfs alles voor mijn man.
Nadat Jell was geboren ben ik de dag erna grote boodschappen gaan doen, ik ben dus absoluut niet iemand wat in haar bed blijft liggen..
Het was zelfs zoooo erg dat ik voor dat de kraam smorgens kwam (8.30) ik de hele keet poetste (lees dwijlen) omdat ik graag wilde dat het netjes voor haar was...
Maar dit is een dwangstoornis bij mij en dit is werkelijk waar geen grapje !! Loop er zelfs bij een psycholoog voor!! Haha... (was ingeknipt tot bijna aan mijn anus , -sorrie voor details- en kon van de pijn stiekum niet eens lopen , maar zelfs dit hinderde mij niet...)
Mijn grote zorg is dus vooral hoe voel ik me na de operatie...Ik zou ervoor tekenen als ik ook na 2 dagen naar huis zou mogen!! Wauw super hoor!!! Vind het fijn dat jullie dit hebben verteld , geeft me gelijk weer moed..Ik dacht echt dat je minimaal 4 daagjes moest blijven... (dit zei mijn verloskundigen)
Tja en kwa bevallen spring ik bijna een gat in de lucht... Ik heb nog net geen traumas van mijn bevallingen , zodra ik 1 wee voelde was ik helemaal in paniek en kon ik niet rieeel meer nadenken. Dus ja de keizersnede is op dat gebied echt een droom...
zo na dit verhaal zullen jullie wel denken wat een idioot.., maar het valt in real life wel mee hoor...
Liefs Lonneke!