esmee en fonske

A

Anoniem

Guest
Ik zag bij jullie allebei dat Kay en siebe zo'n activitystoel hebben gekregen. Waar hebben jullie die gekocht want ik kan hem niet vinden

Liefs sandra

Kay heeft hem van zijn opa en oma gekregen, dus geen idee..
Ik zal het eens voor je na vragen.

Het is ook écht een geweldig ding!!
Kay is er helemaal gek van..
De geluidjes zijn ook "prettig" om te horen en het is precies de juiste hoogte om er zelf al in te gaan zitten. Ik ben erg blij met dit super geslaagde kado!!

Dus zeker een aanrader..

Esmé mv Kay

fijn dat je het even wil vragen, ik heb nog maar 9 dagen en bij bart smit en toys'rus hadden ze hem niet.

Kom toevallig net van marktplaats, ik wil namenlijk een oudere versie van het Little People speelhuisje hebben en daar staan ook heel veel van die stoeltjes op.
Misschien een idee?

groetjes Daniëlle.

ik heb niets tegen tweede hands maar om dat nou voor een verjaardag te doen?

Liefs sandra

Op zich helemaal met je eens hoor, maar het huisje wat ik wil is niet meer te koop en ik hoor van iedereen dat het zoveel leuker is dan de nieuwe versie.
Die nieuwe versie heb ik al wel in huis...hahaha...en moet ik dus weer terug gaan brengen want ik heb net een 2e handse gekocht.
Dit is de eerste keer dat ik 2e hands speelgoed koop en ik vind het wel spannend hoor, maar hopen dat het eruit ziet zoals op de foto's.
Dus een mooie doos eromheen knutselen en Linde zal er vast blij mee zijn, al denk ik dat Roos er nog veel blijer mee is.
Zij heeft toen ze 1 werd de boerderij gehad met het oog op een 2e kindje dat misschien dan wel een jongetje zou worden, nu gaan we volledig voor het meidenspul maar gelukkig speelt Roos ook graag met de Duplo trein en dierentuin, lekker bouwen dus.

groetjes Daniëlle en succes met je zoektocht naar het stoeltje!

Ik heb hem bij de Intertoys zien staan, was iets van €50 of zo, weet ik niet meer zeker.

Terug
Bovenaan