esmee en fonske

bah ik baal als een stekker   want ik kom net bij intertoys vandaan en hij wordt dus uit de colectie gehaald. Ik heb het hoofdkantoor gebeld en hij is bij geen enkele andere intertoys meer op voorraad.

Nou moet ik dus nog heel snel want anders bedenken en dat si erg moeilijk omdat ik mijn zinnen op die stoel heb gezet. Maar ja..

Liefs sandra

Hoi hoi,

ik heb hem ook een paar weken geleden op marktplaats gekocht, zij zeiden er ook bij dat deze niet meer in de winkel te koop is. (ik geef hem trouwens wel met Sep zn 1e verjaardag)
Succes met het vinden van een geweldig cadeautje!!

Groetjes Bianca

toch nog even verder gezocht en top 1 toys heeft hem nog, ik heb henm achteruit laten leggen en haal hem morgen op. Helemaal blij

ik was benieuwd wat voor stoel het was, tikte in bij google en je kunt hem gewoon bij wehkamp krijgen! voor 34.95 euro.

dus voor diegene die hem ook nog willen....

he bedankt voor de tip, ik heb hem daar besteld (scheelde 15 euro) en heb de winkel afgebeld.

Liefs sandra

Ik heb hem bij een speelgoedzaak in Udenhout gekocht. Hij was inderdaad afgeprijsd, vandaar dus (uit de collectie).

Succes met je zoektocht. Gewoon bellen met een aantal winkels in verschillende steden. Wellicht heeft iemand hem nog staan.

Groetjes Fonske.

p.s. hij is inderdaad erg leuk. Zowel Siebe (3)  als Merijn (1)  beleven er veel plezier aan.

Terug
Bovenaan