A
Anoniem
Guest
voor je advies. Zelf liep ik eerlijk gezegd ook wel met die gedachte, maar naar Eric toe wist ik niet goed hoe ik het aan moest pakken, zeg maar.Toevallig had Bas vorige week gevraagd naar de videoband van onze bruiloft, en ik heb altijd gezegd, als ze iets vragen ga ik een eerlijk en duidelijk antwoord geven, maar toen hij vroeg naar band had ik het er wel moeilijk mee. Had zelf de band al zeker 8 jaar niet meer gezien, juist omdat er heel veel mensen die op onze bruiloft waren, al zijn overleden in de tussentijd. Toch heb ik de band aangezet, en ook uitgelegd wie de mensen weren enzo, dat was best heel moeilijk, maar heb het toch gedaan. Naderhand kwam Eric erbij en hij vond dat ik daar nog even mee moest wachten. Daardoor wist ik nu ook niet hoe te reageren. Toen ik jouw reactie las, las ik eigenlijk hoe ik dacht, dus toen heb ik het toch met Eric besproken. Heb hem mijn gedachte uitgesproken, en toen vond hij het eigenlijk ook goed zo. Hij is nu heel erg in zichzelf gekeerd, en heel spraakzaam is hij eigenlijk nooit. In ieder geval nogmaals bedankt voor de goede woorden, op het goede moment zeg maar. groetjes Wendy