Esmeeke bedankt

Bedoel meer toenadering zoeken in het feit dat je bij de begrafenis wilt zijn..

Ongelooflijk dat Eric niet in  de advertentie is genoemd.. Zit hier met grote ogen te lezen..
Dat zou voor mij al meer dan voldoende zijn om er een héle dikke streep er doorheen te zetten!! Ik zou denk ik zelfs de bloemen niet meer sturen.. IK wordt hier zelfs pissig om..

Laat ze lekker gelukkig zijn met hun eigen sores  en laat jullie leven niet meer beschadigen door hun. Het beinvloed hoe dan ook jullie "relatie" omdat deze situatie je niet in de koude kleren gaat zitten. Je kunt je dus af vragen of het dit allemaal waard is..
Eric die erg gekwetst is, kinderen met een boel vragen, jezelf die Eric ziet "lijden" onder dit alles maar ook wat het weer allemaal bij jezelf omhoog haalt...

Tsja,.. Vader of moeder, of welk direct familielid dan ook heeft het recht niet een ander zo veel verdriet aan te doen.. Bescherm je eigen gezinnetje en laat het voor wat het is.. Vergeet niet dat het welzijn van je gezin het allerbelangrijskte is!!

Sterkte!

Esmé mv Kay

ps: wat ik al vaker heb gezegd op dit forum,.. wou dat ik kon toveren... Al was het maar een heel klein beetje..

Terug
Bovenaan