Esmeeke,hoe is het met Kay???

ja, vraag me ook af hoe het met Kay is?

Met Daniëlle gaat het inmiddels wat beter, we hebben het bedje aan de hoofdkant wat hoger gezet en hebben aan de verwarming een bakje met water en eucalytusdruppels hangen, de kamer ruikt nu wel heerlijk, ze slaapt er gelukkig een stuk beter door.
wel is haar neusje een beetje schraal. Maar lachen en kwebbelen en spetteren doet ze alweer volop.

hoop dat het met Kay ook weer beter gaat?

Groetjes Veronique en Daniëlle

Hoe is het met de kleine vent?
Hij was gisteren al wat beter he, hopen dat het vandaag nog wat beter gaat!
Tis niks als die kleintjes zo ziek zijn.

Groetjes Iris (mv Rowin)

Wat lief dat jullie er naar vragen!

Met kay gaat het alweer een stuk beter..
De koorts zakt steeds meer en doordat hij daardoor meer ontspannen is heeft het "zandmannetje"hem regelmatig te pakken haha.
Gisteren, na een middagdutje van 3 uur, was hij als herboren. Het leek wel of hij een dag in te halen had zo beweeglijk. En ja,.. Hij kletste me weer de oren van het hoofd.

Zijn voorhoofdje is nog wel wat warm en de afgelopen dagen hebben hem veel energie gekost, dus slaapt nu een gat in de dag! Gisterten viel hij zowaar in zijn wipstoel in slaap en toen ik hem naar bed bracht was hij al in dromenland voordat ik zijn slaapzak had dichtgerits! En dat te bedenken dat Kay écht nergens anders in slaap valt dan zijn bedje haha..

Hoe dan ook, op een groene snotneus na, is hij weer zo goed als de oude..

Bedankt voor jullie interesse, stel het erg op prijs!

Esmé en een dikke kus van kay voor jullie

Dat klinkt inderdaad goed! En groene snottebellen is een goed teken! Dan komt de rotzooi eruit. Gelukkig maar want een ziek mannetje is niet leuk!

Hier in huis hebben we last van een hardnekkig buikgriep virus. Tijs heeft geen koorts gehad tot nu toe, maar wel veel diarree. Gelukkig heeft hij maar 1 keer overgegeven en is uitdroging tot nu toe niet aan de orde. Gisteren leken we er allemaal weer een heel eind overheen te zijn. Echter vandaag zijn we weer slap, last van maag en darmen. Tijs had vanochtend helaas weer 2 diarree luiers en lustte zijn fles van 11.00 uur maar voor de helft. We zijn er dus nog niet vanaf.

Tijs is verder even vrolijk en actief als anders, dus dat is wel een geruststelling.

Groetjes,
mama van Tijs

Het heerst hier ook hoor..

Voel me ook niet lekker, hoesten, verkouden en zwaar hoofd. Ook papa is verkouden en daarbij is Kay afgelopen week voor het eerst officieel naar het dagverblijf geweest. Ik denk dat hij daar iets heeft opgelopen. In ieder geval heeft hij ons nu ook aangestoken haha..

Ach,.. zo zijn we gewoon "gezellig"met z'n drieen ziekjes.

Kay is ook nog erg veel aan  het slapen vandaag. Langer dan een uur houd hij niet vol en is hij doodop. Valt al in slaap als ik hem boven zijn bedje hou.. Is ook vermoeiend zo'n snotneus..

In ieder geval jullie ook beterschap!!

Esmé mv Kay

Hoi,

Ik dacht dat Kay ondertussen wel weer langzaam aan het opknappen was maar hij heeft nog steeds koorts!

Morgen toch maar weer eens met die huisarts bellen om te kijken of ze niks voor mijn arme ventje hebben. Hij drinkt op zich wel goed, alleen is hij voor de rest zo loom/hangerig. Een uurtje wakker en dan 3 uur slapen zo gaat dat heel de dag..

Morgen ben ik vrij (vandaag was papa bij hem) en dan bel/ga ik weer, vind het wel goed geweest zo!!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan