Esmeeke,hoe is het met Kay???

Hoi Esmé,

Goh, ik heb deze topic helemaal gemist.
Maar wat vervelend dat Kay nog steeds koorts heeft, vanaf wanneer heeft hij eigenlijk al koorts ?
Nou , ik hoop dat de huisarts morgen iets voor hem kan doen, en dat hij natuurlijk heel snel weer opknapt !!

Beterschap ermee !!
Geef hem maar een dikke  van ons.
En jijzelf, gaat het al beter of nog steeds verkouden enz...?

Groetjes Marina

Kay heeft al vanaf donderdag koorts,.. Het schommelt tussen de 39,3 en de 39,6 C in steeds. Kay reageerd niet altijd op een zetpil en dat is erg vervelend. Hij is zo ontzettend moe en hangerig. Koorts wil dus niet zakken. Hij is net na zijn fles een  kwartiertje vrolijk en kakt daarna als een puddig in. Daarom dacht ik laatst dat hij wel weer aan het opknappen was.. de scheet

Ik ben er vrijdag al mee naar de huisarts geweest, ik moest van hun komen ivm het weekend, maar er was verder niks te zien.. Ik moest even afwachten hoe het de komende dagen ging.

In een andere  Topic "Kay is ziek"  staat het wat uitgebreider.

Dus ik bel morgen gewoon weer even en dan hoor ik het wel.

Esmé mv Kay

Ow enne.. mijn vriend en ik hebben het nu ook erg te pakken!
mijn oren, keel en hoofd doen pijn en bij mijn vriend loopt de snot uit z'n neus haha..

Dat krijg je met gezinnetjes, het is net domino! de een begint en iemand moet ermee eindigen.

Balen zeg dat jullie het ook allebei te pakken hebben.
Hopelijk gaat het bij jullie ook snel over !

Dat is mijn voordeel dat ik in de kinderopvang werk, het eerste jaar was ik altijd verkouden/  grieperig. Daarna nooit meer ( heel snel afkloppen )

Jullie ook heel veel beterschap.

Groetjes Marina.

Heel veel beterschap daar met jou gezinnetje....

Hahaha hier is hetzelfde aan de hand...vorige week papa ziek nu mama en Yoëll ziek...hebben saampies de hele dag op de bank en bed gehongen...af en toe wel ff op het forum als Yoëll alleen lag te slapen...en nu ligt kabouter snotneus eindelijk op zn bedje..na een kruidenbadje.....

Gelukkig reageert Yoëll wel snel op een zetpil want hij had nu nog ietsje verhoging....maar het eten smaakt hem niet zo hoor....ook is hij zo schor als ik weet niet wat..en mama ook....voor papa is het wel lekker rustig nu....

Hopelijk houd meneertje ons vannacht niet wakker...helaas was dat afgelopen nacht wel zo...

Beterschap voor iedereen die de griep te pakken heeft.....

Liefs Denise

Hoi Esmeeke,

ik zou ook maar ff langs de dokter gaan.
Meestal als je de koorts niet naar beneden krijgt dan is er iets aan het broeden. De koorts heeft een oorzaak, misschien een beginnende ontsteking ergens?

Rowin had vorig weekend ook zo'n hoge koorts en ik kreeg de koorts ook niet naar beneden. Hangerig en huilerig geweest, dinsdag naar de dokter en toch een penecilinekuur. Normaal ben ik daar voorzichtig mee maar als je kleine man zo ziek is van de koorts die maar niet weg gaat ben je blij dat er wat aan gedaan kan worden.
Ongeloofelijk maar al na 2x gebruiken ging het al beter! De koorts was verhoging geworden en hij kon weer lachen!
Wel heeft hij pas sinds gisteren weer een beetje kleur in z'n gezicht, hartstikke bleek geweest van ziek zijn en kuurtje denk ik.
En nu gaan we weer wat weerstand opbouwen hoop ik.
Beterschap met hem!

Voor alle andere zieke mama's, papa's en hummeltjes HEEL VEEL BETERSCHAP voor jullie allemaal!!    

Groetjes Iris

Terug
Bovenaan