Esmeralda, Marjon, Po en Renske

Hoi meiden,

Onze nod ligt (praktisch) gelijk dus ik vroeg me af hoe het met jullie is? Hebben jullie al/nog kwaaltjes.

Ik had een paar dagen erge steken onderin mijn buik. Eerst alleen rechts en daarna links maar nu voel ik eigenlijk niets meer. Ik voel ook niets aan mijn borsten dus ik vrees dat het niet raak is. Volgende week zaterdag ga ik testen en jullie?

Ik duim voor jullie!

X F.

He die F

Ik voel ook niets meer :-(
Gisteravond waren mijn darmen weer stevig aan het rommelen, net als toen ik zwanger was, maar de steken in mijn buik zijn verdwenen. Mijn NOD is volgende week maandag, maar ik weet niet of ik het volhou om zo lang te wachten met testen!
Kortom: ik heb geen idee wat er aan de hand is - ALS er al iets aan de hand is!

Ik duim keihard mee! Het moet toch in ieder geval 1 iemand hier lukken deze maand?!? Liefst natuurlijk allemaal, hihi.

liefs,
Marjon

Hoi Marjon,

We kunnen elkaar de hand wel geven he wat betreft de kwaaltjes? Vanmiddag dacht ik even weer steken te voelen maar het bleken mijn darmen te zijn... Aan de ene kant heb ik zoiets, ik heb 7 maanden geduld gehad om te wachten op een eisprong, dus die 2 weken wachten op mijn nod kan toch niet zo moeilijk zijn? Maar aan de andere kant kan ik echt niet wachten tot zaterdag! Ik kan eigenlijk ook pas volg. week maandag testen maar omdat ik altijd ong. 11 dagen na mijn eisprong ongesteld word, ga ik iets eerder testen. Ik heb de testen in huis liggen dus ik houd het toch niet vol om een heel weekend de testen te negeren ;-)

Nou meis, houd me op de hoogte!

X F.

Nou meiden, wat dat betreft.... pfff. Ik heb ook erg rommelende darmen. Voel wel nog af en toe steekjes in mijn buik maar dat zullen ook wel mijn darmen zijn. Ik was zaterdag echt heel erg misselijk voelde me echt beroerd en ik voel me de laatste week zoiezo al niet zo heel fit maar dat kan onmogelijk van een zw.schap zijn naar mijn idee. Ik voel mijn borsten niet echt, alleen als ik erin prik eigenlijk. Ben dus bang dat het ook bij mij niet raak is en ik moet zeggen dat ik er mega van baal. Ik denk dat ik dan wel vrijdag of zaterdag mijn ongi krijg dus dan kan de test in de kast blijven.

Moet zeggen dat ik het er nu wel aardig moeilijk mee heb maar ja.

Hoop dat het bij jullie wel raak is,

Liefs Po

Hoi lieve Po,

Zolang je nog niet ongi bent, heb je nog alle kans om zwanger te zijn. We blijven voor je duimen. Je hebt dus nog geen dag voor jezelf geprikt waarop je gaat testen?

Kop op meis!!! Onze tijd komt ECHT nog wel! En wie weet is die tijd nu al aangebroken..

X F

Hoi F, hoe is het vandaag? Die 'buikklachten' herken ik wel en die had ik de vorige cyclus niet (toen lag mijn vriend in het ziekenhuis en moesten we het van een wel erg lucky shot hebben), de cyclus ervoor had ik ook steeds dat gevoel in mijn onderbuik maar moest ik het later toch als menstuatieklachten zien. Maar... mijn borsten zijn wel voor het eerst gevoelig (dat had ik zelfs niet tijdens mijn korte zwangerschap omdat het al heel vroeg gestopt was met groeien terwijl ik toen nog in de veronderstelling was zwanger te zijn). Nou, we gaan de dagen maar tellen..Ik ben benieuwd naar jouw test dit weekend!
Groetjes, Esmeralda

Tjee, we zijn niet de enigen iig. Ik duim voor jullie allemaal. zou wel wat zijn als we tegelijk zwanger zouden zijn.

F, bedankt voor je lieve woordjes zeg die deden me echt ff goed. Ik denk dat, als ik zaterdag nog niet ongi ben, ik zondagochtend ga testen maar ik denk echt dat het niet zo is omdat ik mijn borsten niet meer zo voel.

Heel veel liefs, ik duim! Po

Ach, ik heb met ons te doen! Allemaal zenuwachtige dames die speuren naar kwaaltjes.
Nou ik erover nadenk: mijn schouder doet geen zeer! Ik heb nl. een chronische pijn aan mijn linkerschouder sinds ik die eens ernstig overbelast heb. De vorige keer dat ik zwanger was voelde ik die pijn niet. Ook al voor mijn NOD verbaasde me dat...
En bij het uitrekken voel ik weer steekjes links en rechts aan mijn buikwand. Hmmmmmmm... Het zijn allemaal van die kleine dingetjes, die niet doorslaggevend zijn voor al dan niet zwanger zijn.

Duimen, duimen, duimen.

XM.

Terug
Bovenaan