Esmeralda, Marjon, Po en Renske

Lieve allemaal,

Ik ga zo erg hopen dat er voor jullie een paar kerstkadootjes tussen zitten.

Tot nu toe wist ik altijd zeker dat ik zwanger was... steekjes, gevoelige borsten en noem ze maar op... Maar deze keer wist ik voor 100% zeker dat ik niet zwanger zou zijn. Ik had geen enkele van deze kwaaltjes, en toch bleek het zo te zijn. Pas 3 dagen na over tijd te zijn heb ik wat klachtjes gekregen. Het enige wat deze keer echt nieuw is voor mij is dat ik een onwijs kort lontje heb en iedereen die vervelend is wel kan schieten... (hihihi) Ik dacht dat ik gewoon wat chagarijnig was voor de komende ongesteldheid.

Nou nogmaals ik ga heel hard hopen voor jullie allemaal en vooral dat als het weer raak mocht zijn dat jullie het ook 40 weken mogen volhouden.

Groetjes,

Corina

Hmmm, dat laatste Corina, daarmee sla je de spijker op de kop. Ik wil het zooo graag maar ik vind het ook zo eng, lees nu al weer zoveel berichtjes van meiden waarbij het al voor de tweede of zelfs meer fout is gegaan. Maar ja, daar kom je dan maar op 1 manier achter.

De vorige keer dat ik zwanger was, was ik echt een doemdenker, kon niet meer genieten van alles (en misschien was dat ook wel een teken).

Je blijft maar zoeken, misschien dat je dit alles anders ook voelt maar er niet bij stil staat.

Pfff meiden, het is niet altijd even makkelijk he.

Ik denk echt veel aan jullie, we houden elkaar op de hoogte he (ben benieuwd wie het eerst durft te testen :).)

Liefs Po

Hoi meiden,

Het is echt spannend he?! Over een aantal dagen zullen we het allemaal weten. Ik heb het gevoel dat 1 van ons wel doorgaat naar het augustus forum

Ik denk niet dat ik dat ben trouwens... Ik voel nl. helemaal niets meer!! De vorige keer wist ik meteen dat ik zwanger was. De steken in mijn onderbuik zijn weg en in mijn borsten voel ik ook nauwelijks iets... Zaterdag ga ik testen.. Ik heb trouwens wel rugpijn en dat heb ik altijd de week voor ik ongesteld word.. Ach ja, het was voor mij de eerste poging pas in 7 maanden dus ik probeer het te relativeren. Als ik ongesteld ben, begin ik gewoon weer vol frisse moed aan de Clomid (zeg ik nu maar als de test zaterdag negatief is, ben ik toch heel erg teleurgesteld hoor!!).

Nou meiden, Po, Esmeralda, Marjon.. Heel veel sterkte en laten we duimen dat we dit weekend allemaal positieve testen hebben!!

Dikke kus F.

ps Corina, heb een berichtje onder jouw berichtje geplaatst. Ik denk aan je!!

Hoi meiden,

Ik heb vreselijke buikpijn en rugpijn... ik denk dus echt dat ik ongesteld ga worden 1 dezer dagen (ik word altijd al ongeveer 11 dagen na de eisprong ongesteld).

X F

Terug
Bovenaan