espritxx/muizeke

Hee Elise,

Hoe was la bella Italia? Hebben jullie het naar jullie zin gehad? En Anne-Sophie? Hoe gaat het met de zwangerschap? Wij hebben inmiddels ook een mooie echo gehad met kloppend hartje en bewegende ukkie, ben een dag eerder uitgerekend dan ik dacht: 24 februari, en jullie? Klopte jullie termijn met wat je zelf dacht?

Nou morgen gaan wij lekker 8 dagen naar zee toe, ben dr helemaal aan toe, we hebben keiveel emmertjes en schepjes enzo gekocht voor Daantje, de auto zal morgen wel proppievol zitten :) We hebben al afgesproken dat we NIET gaan koken deze vakantie hihi heeeeerlijk, ik ben namelijk nog steeds bij vlagen behoorlijk misselijk, heb ook al moeten overgeven helaas en jij? Ik ga elke middag tegelijk met Daantje even slapen, heb ik echt nodig, er is nu geen sprake van rustig aan doen als je een peutertje rond hebt lopen in huis, heb jij dat ook? Nou ik duik even snel mn bedje in, hopelijk gaat bij jullie ook alles goed!

X Femke

Hoi Femke,

Nou wij zijn inmiddels weer terug uit Italie! We hebben een supervakantie gehad. Het was wel warm maar goed te doen...ik heb smiddags als Anne-Sophie sliep ook lekker bijgeslapen!
Hoe gaat het met jou????

liefs elise

hee Elise

Hier gaat alles goed, de vakantie in Egmond aan Zee was erg geslaagd, Daantje vond de zee geweldig! Met mij gaat het goed, vandaag ben ik errug moe maar de misselijkheid is al een paar dagen weggebleven... nu maar hopen dat dat zo blijft. Morgen hebben we de nekplooimeting, ben erg blij als ik ukkie weer gezien heb! Heb jij nog lang vakantie? Ik nu nog twee weekjes, wat vliegt de tijd toch he als je niks hoeft? Ik ga snel Daantje uit bed vissen, want we hebben een verjaardag zo.

Groetjes Femke

Hoi, we hebben gisteren de nekplooimeting gehad, de nekplooi zag er normaal uit gelukkig en ukkie lag lekker te duimen!!! Geweldig om te zien, 'hij' is nu 6,7 cm en duimt al, en hij viel steeds weer in slaap hahaha het was helemaal geweldig. Ik was weer helemaal opgelucht dat alles goed ging, en de eerste twaalf weken zijn ook al lekker achter de rug dus nu gaan we genieten. Ben vandaag 12+6 maar gisteren zei ze dat de lengte bij 13 weken past, dus hij groeit goed. Ben nu 24 feb uitgerekend, en jullie? Gisteren hebben we bij Ikea voor Daantje een superlief meegroeibedje gekocht, we hebben het nu op de kleinste stand staan in haar nieuwe kamertje, het is zo'n ijzeren ledikantje in het wit met van die sierkrullen aan de zijkant. Er ligt nu een minidekbedje op van de hema met een heel lief overtrekje van een boom vol diertjes (ook hema, geweldige winkel). Ze is nu nog logeren maar komt straks weer terug (de vorige echo hadden we haar meegenomen, maar dat vond ze heeeeel erg eng en daardoor had Ronald eigenlijk niks kunnen zien, dus nu was ze bij opa en oma gaan logeren) dus we zijn benieuwd wat ze van het bedje vindt. We willen haar rond november of december naar haar nieuwe kamertje verhuizen, dan is ze er al aan gewend ruim voordat de baby komt. Hebben jullie al plannen voor een andere kamer of leggen jullie de baby op een nieuwe kamer?
Oja mijn nichtje en beste vriendin staat op het punt van bevallen, zooo spannend, elke keer als ze traag op een smsje reageert denk ik dat het begonnen is haha, ze zal wel simpel worden van al die berichtjes ;-)
Hoe gaat het trouwens met je schoonouders? hebben ze een beetje normaal gereageerd op jullie blije nieuws?
Nou ik ga snel douchen, zometeen weer controle bij de vk (er zullen wel enkele kilo's aan zijn blijven plakken gezien de vakantie.....) En daarna komt Daantje weer lekker thuis (het is fijn om een dagje met zn tweetjes door te brengen maar het is nog fijner als ze weer terug is, heb jij dat ook?)

X Femke

hoi Femke,

Hoe was de nekplooimeting? Wij hebben trouwens 1 oktober een afspraak staan voor de twintig weken echo...ik ben zooo benieuwd wat het wordt! Willen jullie het ook van tevoren weten???
Morgen gaan we voor het eerst het hartje luisteren...ik ben benieuwd, dat is toch altijd een spannend momentje...
Hoe gaat het trouwens met Daantje?? Rent ze inmiddels al overal heen? Anne-Sophie is een echte kletskous..haar mondje staat geen minuut stil. van wie zou ze dat hebben haha!!! Ze is trouwens ook al twee dagen helemaal droog (ze doet haar plasjes netjes op het potje of op de wc) Gek he? Ze begon er zo ineens mee...ze roept nu steeds...piepie doen???
Morgen heb ik mn eerste vergadering weer en maandag moet ik weer druk aan de arbeid..de vakantie is voorbij gevlogen!!! Dus jij bent ook zo moe...ik kan de hele dag wel slapen...gelukkig ben ik niet misselijk meer.

liefs elise

hoi Femke,

Hoe was de nekplooimeting? Wij hebben trouwens 1 oktober een afspraak staan voor de twintig weken echo...ik ben zooo benieuwd wat het wordt! Willen jullie het ook van tevoren weten???
Morgen gaan we voor het eerst het hartje luisteren...ik ben benieuwd, dat is toch altijd een spannend momentje...
Hoe gaat het trouwens met Daantje?? Rent ze inmiddels al overal heen? Anne-Sophie is een echte kletskous..haar mondje staat geen minuut stil. van wie zou ze dat hebben haha!!! Ze is trouwens ook al twee dagen helemaal droog (ze doet haar plasjes netjes op het potje of op de wc) Gek he? Ze begon er zo ineens mee...ze roept nu steeds...piepie doen???
Morgen heb ik mn eerste vergadering weer en maandag moet ik weer druk aan de arbeid..de vakantie is voorbij gevlogen!!! Dus jij bent ook zo moe...ik kan de hele dag wel slapen...gelukkig ben ik niet misselijk meer.

liefs elise

Ha Elise,

de nekplooi was dik in orde (mijn berichtje stond op pagina 2, die had je misschien niet gezien?) Willen jullie het deze keer ook weten wat het wordt of niet??? Wat knap dat Anne-Sophie al op het potje plast, Daantje komt er soms wel mee aangelopen en zegt dan pssssssjjjjj maar als je haar er dan op zet komt er nog niks, maar dat zal vanzelf wel een keertje goedkomen. Sterkte met werken weer, zal wel weer even wennen zijn! Ik heb nog een weekje en dan mag ik ook weer,

X Femke

Hee Femke,

Hoe was de nekplooimeting??? Fijn he als alles goed gaat....Wij hebben 1 oktober de 20wk echo. We gaan het nu toch maar wel doen (en als ik de bibbers krijg kan ik altijd nog afbellen haha) Konden ze al zien wat het werd? Of kijken ze daar niet naar?
Wat is de vakantie snel gegaan he? Ik heb mijn eerste werkdag er weer opzitten. Gelukkig heb ik dezelfde klas als vorig jaar dus we konden gelijk vol aan de bak! Het was wel weer even lekker om weer te werken.
Anne-Sophie is trouwens al een hele week zindelijk! Wat een giller he???? Het potje staat bij ons in de huiskamer en sinds vorige week wil ze alleen nog maar "piepie doen" op de pot of op het toilet...Nu moet ze alleen nog doorkrijgen dat ze ook op de wc kan drukken want dat doet ze nog achter de bank in haar pamper..haha wat een tuttebel he?? En het scheelt een hele hoop luiers...ben benieuwd of ze het volhoudt. We pushen niets...dus we zien het wel! Kletst Daantje ook zo veel?? Anne-Sophie is de hele dag aan het brabbelen...zooo schattig!
Nou ik ga nog even wat doen...

Vind jij dit forum ook zo'n drama! Ik snap niet waarom de laatst geplaatste berichtjes niet op de eerste pagina bovenaan komen...nu zoek ik me een ongeluk...

liefs Elise

Terug
Bovenaan