A
Anoniem
Guest
hey meis.
haha kopzorgen, ik ken ze.
alleen wist ik al snel dat ik in het zieknhuis wou bevallen, het geeft mij een zekerder gevoel, als er wat mis gaat is iedereen paraat en alles bij de hand, en in jou geval zou ik ook naar het ziekenhuis gaan, weet jij veel.
Ik ben ook steeds bang voor vroeggeboortes bloedingen ect ect ect ect ect.
maar als ik hem/haar weer voel maak ik me nergens meer druk om.
mijn kindje voelt nu als zeepbelletjes en echte duwtjes.
volgens mij is ie heel druk, ik voel hem elke dag wel een keer of 2,
ik ben nu vandaag 18 weken en 3 dagen, morgen weer naar de vk, voor het hartje te luisteren en baarmoeder voelen, ik ben echt heeeeeeel nieuwschierig of ie net zo druk is als hij/zij zelf, het hartje dan haha.
ik ben 7 kilo aangekomen, wat mijn buikomvang is weet ik niet, ik meet dat niet actief, maar ik kan je wel vertellen dat het de laatste paar dagen explosief boller is geworden.
nu kan echt iedereen het zien, zonder dat ik hintjes moet geven hahaha.
misselijk ben ik ook niet heel erg geweest, maar gisteren liep ik met mijn zusje in de stad, en mevrouw die met haar man en kinderen achter ons liep vroeg aan haar gezin wat ze wouden eten vanavond. ze begonnen allemaal dingen te roepen, en van die meiden van haar zei witlof met gesmolte kaas, ik draaide me om en riep, hou maar op riep ik, die vrouw keek me aan, ze zag mijn buik en mijn blik en moest verschrikkelijk lachen. ik die onderweg was naar de hema met me zus voor een broodje hoefde al niet meer.
bah kaas bah gesmolte kaas.
krijg bij de gedachten alweer een soort brok in mijn keel.
ff snel aan bloemkool denken dan gaat het wel weer, hahaha.
heb je ook hyves.
ik spreek je snel.
xx martine
haha kopzorgen, ik ken ze.
alleen wist ik al snel dat ik in het zieknhuis wou bevallen, het geeft mij een zekerder gevoel, als er wat mis gaat is iedereen paraat en alles bij de hand, en in jou geval zou ik ook naar het ziekenhuis gaan, weet jij veel.
Ik ben ook steeds bang voor vroeggeboortes bloedingen ect ect ect ect ect.
maar als ik hem/haar weer voel maak ik me nergens meer druk om.
mijn kindje voelt nu als zeepbelletjes en echte duwtjes.
volgens mij is ie heel druk, ik voel hem elke dag wel een keer of 2,
ik ben nu vandaag 18 weken en 3 dagen, morgen weer naar de vk, voor het hartje te luisteren en baarmoeder voelen, ik ben echt heeeeeeel nieuwschierig of ie net zo druk is als hij/zij zelf, het hartje dan haha.
ik ben 7 kilo aangekomen, wat mijn buikomvang is weet ik niet, ik meet dat niet actief, maar ik kan je wel vertellen dat het de laatste paar dagen explosief boller is geworden.
nu kan echt iedereen het zien, zonder dat ik hintjes moet geven hahaha.
misselijk ben ik ook niet heel erg geweest, maar gisteren liep ik met mijn zusje in de stad, en mevrouw die met haar man en kinderen achter ons liep vroeg aan haar gezin wat ze wouden eten vanavond. ze begonnen allemaal dingen te roepen, en van die meiden van haar zei witlof met gesmolte kaas, ik draaide me om en riep, hou maar op riep ik, die vrouw keek me aan, ze zag mijn buik en mijn blik en moest verschrikkelijk lachen. ik die onderweg was naar de hema met me zus voor een broodje hoefde al niet meer.
bah kaas bah gesmolte kaas.
krijg bij de gedachten alweer een soort brok in mijn keel.
ff snel aan bloemkool denken dan gaat het wel weer, hahaha.
heb je ook hyves.
ik spreek je snel.
xx martine