eten als een bouwvakker

Zijn er nog meer mamas die net als ik echt eten als een bouwvakker...
Ik blijf maar eten joh...T liefst boterhammen met kaas!!!!!!!
Dit had ik bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet...dat belooft nog wat.....
Dat word echt tonnetje rond....
Zijn er nog meer mamas uit zeeland?

septembermum

Hoihoi,

Het ene moment heb ik heel veel trek en eet ik heel veel en de andere dag eet ik bijna niets... Misschien dat het zo nog een beetje in balans blijft...

Groetjes,
Jo

Ik heb inderdaad ook meer honger..... Gaat erg fijn worden dus.
Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat dus niet. Nu vooral zin in chocomelk en hagelslag ha ha.

Gr Wendy

Ik heb eigenlijk de hele dag honger, maar als ik ga eten zit ik snel vol. Met als gevolg dat ik dus snel weer honger heb. Het liefst eet ik vette hap, dat doe ik natuurlijk niet de hele tijd, maar toch ook wel weer iets te vaak. Af en toe krijg ik dan zo'n "ik-heb-vitamine-nodig-bui" en ook daar geef ik aan toe :) Dit is wel herkenbaar van de vorige keer toen waren de frikandellen met picallily ook al niet aan te slepen haha

Groetjes, Yvette

Ik heb ook meer honger dan normaal. Eet veel brood met pindakaas, sla en tomaten en lust ook graag hamburgers of lekkere kippepootjes. En ik heb ook steeds zin aan warme melk. Maar jah, ik probeer me wel in te houden met vette dingen. Ik heb diabetes, dus dan moet ik wel op  mijn dieet letten. Zekers nu met de zwangerschap, dan is het belangrijk dat de diabetes heel goed is ingeregeld.
En ik wil ook niet teveel aankomen, want straks na de bevalling moet ik het er ook allemaal weer af krijgen...

groetjes,
Gipsey

quote: septembermam schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-01-2009 12:40:03'));

Zijn er nog meer mamas die net als ik echt eten als een bouwvakker...
Ik blijf maar eten joh...T liefst boterhammen met kaas!!!!!!!
Dit had ik bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet...dat belooft nog wat.....
Dat word echt tonnetje rond....
Zijn er nog meer mamas uit zeeland?

septembermum

hallo septembermam,
hier nog een zeeuwse.ik ben 24 jaar en werk als kapster dit word mn eerste kindje en bij jou?

groetjes mama09

he mamao9, dit is mijn tweede kindje.
Spannend hoor voor je.Heerlijk de eerste keer.Goh ik heb zo genoten van heel die tijd.
En echt neem lekker je rust enzo want voor je t weet huppelt er een ukkie rond.....
Voel je je goed verder?
kapster, o waar ?

gr septembermum

Terug
Bovenaan