eten als een bouwvakker

hoi septembermam,
dus het is voor jou al de tweede? dus je weet hoe alles een beetj eis.
ja geniet er volop van. maar allemaal nog heel erg onwerkelijk. maar dat komt wel na de echo. en eten doe ik ook veel .tis ook allemaal zo lekker.
ja werk in zierikzee. groetjes

Hoi,

ik ben juist tegenovergestelde. Ik heb eet veel minder dan normaal. Snoep ook veeel minder wat een wonder is haha. Maar ik eet wel weer vaker kleinere hapjes zoals een krentenbolletje.

Groetjes,
Shirley

Ik heb buien ... paar dagen geleden, moesten we per se naar de supermarkt want er was geen snoep in huis! Ik moest gewoon  snoepen hahaha toen wisten we niet eens dat ik zwanger was.

Maar ik heb vooral veel dorst! Sapjes vind ik heerlijk; vooral appelsap! Vriendlief staat ook regelmatig smoothies voor me te maken  Misschien komt 't omdat ik zo veel moet plassen ...

hallo,

Ja ik eet ook echt als een bouwvakker, nog wel erger zelfs.
Maar doe ik dat niet dan wordt ik heel erg beroerd en voel ik me heel flauw,
Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook maar gelukkig stopte dat met ongeveer 16 weken, ik heb ook vandaag een bericht hierover geplaatst dan kun je kijken wat ik allemaal wel niet eet op een dag,

Succes en probeer zoveel mogelijk op gezonde voeding te letten dat probeer ik ook en dan hoop ik dat het met de kilo''s mee gaat vallen,
Vorige keer was ik 30 kilo gegroeid maar toen was ik niet zo gezond bezig heelveel trek in zoetigheid.

dus ik heb wel van mijn fout geleerd maar weet niet wat mijn hormonen verder in de zwangerschap gaan doen.

succes

hallo,

Ja ik eet ook echt als een bouwvakker, nog wel erger zelfs.
Maar doe ik dat niet dan wordt ik heel erg beroerd en voel ik me heel flauw,
Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook maar gelukkig stopte dat met ongeveer 16 weken, ik heb ook vandaag een bericht hierover geplaatst dan kun je kijken wat ik allemaal wel niet eet op een dag,

Succes en probeer zoveel mogelijk op gezonde voeding te letten dat probeer ik ook en dan hoop ik dat het met de kilo''s mee gaat vallen,
Vorige keer was ik 30 kilo gegroeid maar toen was ik niet zo gezond bezig heelveel trek in zoetigheid.

dus ik heb wel van mijn fout geleerd maar weet niet wat mijn hormonen verder in de zwangerschap gaan doen.

succes

Terug
Bovenaan