Eten jullie kindjes alles met de pot mee?

Hoi,
ik vroeg me af of jullie kids al alles met de pot mee-eten?
Daniëlle bijna wel. Ik had voor vandaag nasi (zelf gemaakt) en zij heeft ook een bordje opgegeten. Totdat ze inene begon te hoesten en er nasi uit haar mond kwam, tranen in dr ogen, wat bleek? Had ze een pitje van een rode peper in dr mond! Ze wilde gelijk niet meer verder eten. Snel wat te drinken voor dr gepakt en een banaan gegeten daarna.
Ja wij houden nogal van pittig eten, maar dit was toch nog ff te heftig.
Verder is ze een echte "pinda" (papa is indo) want ze is gek op bami en rijst.
Groente eet ze ook lekker mee, eigenlijk is nog niet zo gek op vlees. Maar vooralsnog is ze echt een goed eter, hoop dat dat zo blijft!
Alleen als wij patat of brood eten, krijgt zij een bordje groente wat is heb ingevroren.

Groetjes van Sonja

Merel eet eigelijk altijd met de pot mee. Als we broodje eten met soep doe ik bij haar er wat brood door zodat deze makkelijker eetbaar is.
Behalve as we patat oid eten dat krijgt ze een potje. maar ze mag wel wat frietjes of reepjes shoarma mee snoepen hoor.
Als ik iets pittigs maak hou ik voor Merel gewoon een portie apart.
 alleen als ze bij oma is die regelmatig oppast eet ze weleens apart. Die wil altijd wat maken wat Merel lekker vind. En dan kan ik 100 keer zeggen dat Merel best zuurkool, spruitjes spinazie of nasi lust toch maakt oma dan apart voor haar wat anders    klaar.

Eigelijk alleen maar lief bedoeld

Hoi meiden

Jesse eet ook lekker met de pot mee en dat gaat heel goed
Hij eet gewoon alles, ik heb nog niet echt iets kunnen ontdekken dat hij niet lust
Hij eet alleen nog heel kleine hoeveelheden, maar groeit goed dus zal het wel genoeg zijn dan
En ook hier ...als wij patat eten dan krijgt Jesse eerst een potje en mag daarna wat meesnoepen
Het rare is alleen dat als hij een potje krijgt het er dan een moet zijn vanaf 6 maanden
De andere eet hij echt niet, daar zitten stukjes in en dat eet hij echt niet
Hij is weliswaar later begonnen met vast voedsel dan het gemiddelde kind (met een jaar pas) vanwege heel gevoelige onvolgroeide darmpjes
Dat is inmiddels wel weer goed gekomen en hij eet ook gewoon met de pot mee
Dat maak ik ook niet fijn ofzo...dus "stukjes" is hij wel gewoon gewend
Maar bij die potjes krijg ik het er niet in
Gelukkig is hij gewoon een goeie eter....vooral fruit vind hij erg lekker
Dat is wel een keer lekker na altijd strijd aan tafel destijds met mijn tweeling pfffffff

Groetjes Xennah

anouk eet eigenlijk ook alles wel,tis een lekkere eter gelukkig.

hier ook,als we patat eten krijgt ze een potje en daarna uiteraard ook wat patatjes.met saus roept ze dan al.

gr petra

Hoi hoi,

Dylano eet ook altijd met de pot mee. Die lust eigenlijk ook alles. Ramon heeft hem een xtje makreel gegeven, maar dat vond ie toch niet lekker, ja, dat snap ik haha!

Als wij frietjes eten, eet Dylano ze gwn mee hoor!

Liefs Deb.

Hoi,

hier eten ze eigenlijk alles met de pot mee. De jongste gruwelt alleen van pannekoeken en krijgt dan twee boterhammen te eten. We eten ze overigens niet zo vaak, maar soms komt het voor. Patatjes eten we met rauwkost erbij en daar smult de jongste echt van, vooral van de geraspte wortel die erdoorheen zit.

Groetjes

Hier eet meneer ook alles met de pot mee!! Ook frietjes eet hij mee....en ik doe helemaal niets meer met potjes!!

En wij eten ook pittig en daar doet hij niet moeilijk over, zelfs de pittige balletjes op een verjaardag eet hij mee....terwijl oma die laat staan omdat ze te pittig zijn!

Groetjes
Angel

Hai,

Jesse   eet met de pot mee, Hij lust veel, maar wat hij niet zo lekker vindt is zuurkool, dan heb ik wat anders voor hem.
Op het moment gaat het heel goed met eten, maar er zijn ook periodes dat het mider gaat.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan