Eten jullie kindjes alles met de pot mee?

hoi

Ik weet niet hoe oud Danielle is, maar mijn dochter en zoon aten met 10 maanden alles mee. Gewoon uit proberen, je weet het gauw genoeg. Geen watjes ervan maken!!!

Hoi

Nou ik heb makkelijk praten,want Joyce wilde vanaf een half jaar al geen potjes eten.
Dat was toen wel lastig,maar nu is het alleen maar handig want ze eet echt alles.Daarintegen pikt ze het niet om eerder of iets anders dan ons te eten.

Groetjes Jessica

Ook Eline eet gezellig met ons mee. Ik heb wel potjes in de kast staan, als papa erg laat thuis is, dan krijgt zij namelijk eten, gaat naar bed, en eten wij later samen. Maar verder eet ze gewoon mee. Ik hou natuurlijk wel rekening met wat ik maak. De hele pittige gerechten slaan we nu even over. Maar bij patatjes eet ze gewoon ook patat mee. Wel zorg ik altijd voor salade, wat we ook eten, en daar is ze dol op. Ze eet per dag al een hele tomaat en een stuk komkommer, buiten haar gewone eten.

hoi hoi,
ook Sarah eet alles met de pot mee...ook als wij eens een keer patat eten dan krijgt ze dat gewoon. Gelukkig eet ze bijna alles mee want een potje daar trapt ze echt niet meer in. Het enige dat hier echt geen succes is is rijst. Dat weigert ze gewoon...best lastig want dat eten wij wel graag maar nu dus even wat minder...
Iemand nog tips voor de rijst behalve het gewoon te blijven proberen? We hebben alle soorten en variaties al gehad en natuurlijk altijd met lekkere sausjes en wokgroente en dat soort zaken .

Groetjes Tamar

Hoi meiden,

Jennifer eet ook met de pot mee, al best lang eigelijk vanaf 11 mnd. Spruitjes vind ze niet zo lekker (ik ook niet..hihi) en nasi ook niet echt. Maar voor de rest gaat het best goed. Dol is ze op spinazie/ andyvie/ rode bietjes!!!
Maar het lekkerst is zondagochtend een eitje bij het ontbijt....haha.. zo schattig als ze reageert oehhhhhhhh!!!!

Maar dames, waarom mogen jullie kindjes niet mee-eten als jullie patat eten????? Ze eten toch ook netjes mee als jullie groenten eten..... flauw hoor!!! hihi...
Jennifer is dol op patat, wij zorgen idd ook voor rauwkorst (paprika en komkommer)  erbij en dat vind ze ook heerlijk. Ik ben dol op frikandel enzo maar daar geeft zij dan helemaal niets om.
Omdat wij geen frituurpan hebben (expres) eten wij niet zo vaak patat hoor... misschien 1 x in de 2 maanden ofzo!!

Greetings
Ilone

Hoi,

Nou, ik kan na vanavond zeggen dat Bas echt alles met ons mee-eet. Er stonden Taco schelpen op het menu (met sla en rauwkost). Ik was er een beetje bang voor, want het leek mij niet echt een Bas-proof maaltijd. Maar hij vond het heerlijk. Hij zat lekker te smullen. Ook de extra mais erbij vond hij lekker.Voor herhaling vatbaar dus.

Verder eet Bas ook altijd met ons mee. Hij is een makkelijke eter. Er zijn wel dingen die hij minder lekker vindt (zoals stamppotten), maar dan krijgt hij er wat appelmoes door en dan gaat het er toch wel in. Of hij eet gewoon wat minder en krijgt dan een wat grotere toet (yoghurt meestal).
Wij eten één keer in de week frietjes. Altijd op woensdag. Bas eet dan gewoon mee. De kids krijgen er dan sperzieboontjes bij. Ook een kipnugget of stukje frikandel gaat er wel in....

Ik prijs me zeer gelukkig met twee van die makkelijke eters!!!

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan