ik zou zeker geen suiker toevoegen. Persoonlijk ben ik dan bang dat je er een zoetekauw van maakt. is mijn mening. Mijn neef luste vroeger niks en overal werd suiker over gegooit. dat doet ie nu nog. (frikandel eerst in mayo en daarna in de suikerpot dippen, brood met boterhamworst en daar weer suiker over heen) Ik denk dat Juliaan gewoon moet wennen aan het eten. de structuur en de smaak van zelfgemaakte eten is anders dan in een potje.
Momenteel maak ik alleen nog maar de fruithapjes zelf. de groente geef ik nog gewoon uit een potje. dit omdat ik zelf dus geen groente lust en ik altijd groente uit pot heb voor alex. dit word afgeraden om te produceren tot een prakje voor de baby.
Ik zou als ik jou was. eerst alleen groente doen. bloemkool, wortels, doperwtjes, sperziebonen.. Als hij dat goed eet. kun je een aardappel of rijst toevoegen. dan wel met wat kookvocht anders word het te droog. (droge aardappelen zijn immers sowieso niet lekker)
Vandaag heeft jorn zijn eerste aardappel gehad
kant en klaar potje van olvarit met wortels en aardappel... hij vond het heerlijk. vanaf volgende week als jorn echt 4 maanden is, ga ik zo nu en dan ook echt groente zelf maken. wil straks eerst een rijst proberen met tomaat.... ben benieuwd! 
Momenteel maak ik alleen nog maar de fruithapjes zelf. de groente geef ik nog gewoon uit een potje. dit omdat ik zelf dus geen groente lust en ik altijd groente uit pot heb voor alex. dit word afgeraden om te produceren tot een prakje voor de baby.
Ik zou als ik jou was. eerst alleen groente doen. bloemkool, wortels, doperwtjes, sperziebonen.. Als hij dat goed eet. kun je een aardappel of rijst toevoegen. dan wel met wat kookvocht anders word het te droog. (droge aardappelen zijn immers sowieso niet lekker)
Vandaag heeft jorn zijn eerste aardappel gehad