eten na de bevalling

misschien dat de aug meiden het nog weten ik vroeg namelijk wat wil je als eerste eten na je bevalling??

daar zijn verschillende reacties op geweest, hebben jullie gegeten wat jullie toen wilde???

ik helaas niet. maar heb me drop tekort opgehaald

ik wilde heel graag de brie van de aldi weer eten maar helaas had nog geen tijd om naar de aldi te gaan dus tja dan houd het op he. maar we doen ons best om deze week naar de aldi te gaan zodat ik dan de brie kan halen

filet americain mm.. die stond een bakje bij thuiskomst uit het ziekenhuis in de koelkast. Door mijn lieve schoonzus gedaan. Verder ging een wijntje er ook wel weer in.

Hoi Hoi
Ik kreeg van mijn zwager Carpaccio! (volgens mij schrijf ik het fout) Heel mooi opgemaakt en het belangrijkste het was HEERLIJK!!!!!!!!! Wat had ik dat gemist! Ik had ook gezegt na mijn bevalling wil ik carpaccio en een goeie borrel! Die had ik s'avonds genomen maar na 2 slokken voelde ik m al zitten geen goed idee! Maar die brie van de aldi mocht je gewoon eten hoor! Dat zei de vk! Heb ik gewoon gegeten.
Hier heb ik foto van  mij en mijn bord carpaccio (dag na mijn bevalling).
Liefs Esther

niet gegeten maar gedronken...rode wodka red bull.
Je raad het al..meteen aangeschoten en de hele nacht wakker van die red bull..hahahaha
Maar was wel weer lekker voor n keertje!!!

groetjes elise

Terug
Bovenaan