eten na de bevalling

Hoi,

Ik kan me hélemaal vinden in MAESTHER haha..

Wij zijn gelijk een overheerlijke carpaccio gaan eten met jawel... parmazaanse kaas!! mmm.. jonge jonge wat waren die 9 maanden zwaar haha..

Regelmatig gingen we uiteten tijdens de zwangerschap en als dan iedereen dat als voorgerecht nam stond me het water in de mond! Mijn vriend is er namelijk zelf ook gek op en weet hoe lekker ik het vind. De pestkop stuurde zelfs een MMSje met een foto van een lekker bord carpaccio toen hij met collega's ging eten haha,.. grrr

Groetjes,

Esmé

Hee meiden.

Ik heb meteen een red-bull na de geboorte gedronken.
Ik moest er een drinken, had die dingen zo gemist.
Maar helaas ik kan ze nu niet meer drinken, geef borstvoeding.
Maar ik heb gelukkig na de bevalling van die ene red-bull kunnen genieten hihihi.

Groetjes Mama van Joëlla.

Hoi,
Ik kwam een dag na de geboorte van Yari thuis uit het ziekenhuis  toen mijn moeder langskwam met 2 witte pistoletjes met filet american..............
mmmmmmmmmmmmmmmmmm wat heb ik gesmuld zeg !!!!
Groetjes Marina

Mijn lievelievelievelieve mama kwam de allereerste dag na mijn bevalling al met Rosbief aanzetten...... De tweede dag hebben ze filet voor me gehaald...... Toen ik thuiskwam kreeg ik de tweede dag al van mijn lieve lieve lieve mannetje carpaccio.....En verder ben ik me te buiten gegaan aan biefstuk en ossenworst...... Heb de schade dus ruimschoots ingehaald. En wat was het allemaal LEKKER!!!!!

Haha, heb dus echt geedaan wat ik had gezegd!!!
Dikke kus Annet

Terug
Bovenaan