Eten tijdens de zwangerschap

Ohhhh, wat verschrikkelijk voor je! 
Ik heb hetzelfde, ik ben al weken zo hondsberoerd en ik moet echt niet aan eten denken. 
Zoals al gezegd veel plakken droog brood. Ik heb ook allerlei ontbijtkoekjes en repen. Friesche vlag breakers gaan er ook wel in. Cola, elke dag een blikje. En dan savonds weer brood, soms met stukjes komkommer erbij. Wat ik ook wel lust savonds is bamisoep/noodlesoepje (die van indomie). Maar na alles wat ik eet misselijk.
Op hoeveel weken zit je? Sterkte! En fijn zulke forums, voel me minder alleen zo nu ik lees dat ik niet de enige ben die niet zo gezond eet deze weken..

Steda: ja vreselijk is het.. Ben voor het spugen ook opgenomen geweest. Inmiddels 8weken! Voor de rest gaat alles wel zn gangetje, wel veeel moe maar dat eten is echt dramatisch. Ik ga ontbijtkoekjes inslaan en kijken of ze helpen! Thankyou, fijn te lezen dat er meerdere met mij zijn haha!

Hoi! Heel herkenbaar! Zelf hoefde ik gelukkig niet te spugen maar ben nog steeds vooral savonds misselijk en ben morgen 20 weken zwanger! Ik kan nog steeds geen vlees o.i.d braden savonds ga ik echt van over mn nek! In het begin ook veel brood ook savonds of crackers gegeten en overdag idd ontbijtkoek sultana's lu crackertjes en fruit gegeten! Elk uur een klein hapje eten werkt ook! Kan nu savonds nog steeds niet 'normaal' eten maar probeer het wel zo veel mogelijk! Een goede groente of courgette soep (zonder pakjes) gaat er ook wel in en daar doe ik dan 2 dagen mee. Het blijft lastig ?. Succes ermee! 

Terug
Bovenaan