eten...

Tim eet 's ochtends een goed bord pap leeg, rond 10 uur geef ik hem vers fruit.
's Middags geef ik hem zo veel mogelijk brood, daar zit langzamerhand vooruitgang in.
Einde van de middag krijgt hij vaak nog een halve fles (90cc + 3 schep).
Rond 17.00/18.00 (afhankelijk van zijn late middagslaapje) krijgt hij eten. Ik probeer vers, maar hij eet het potje beter leeg, dus ja, hij krijgt nu potjes. Dit gaat steeds beter en hij eet 1 potje leeg.
Rond 22 uur krijgt hij dan nog een volle fles (minimaal 180cc, soms 240cc, afhankelijk van hoeveel hij die dag heeft gegeten en of hij uit zichzelf wakker word voor die fles ja of nee). Die gaat meestal ook helemaal leeg.

Mijn kindje krijgt bijna altijd groente en fruit uit een potje (WAT ERG!!).
Tja, sorry hoor, maar ik ben gewoon wat makkelijk daarin. Ik heb geen zin om naast eten voor mijn man en mij nog eens apart te koken voor m'n kindje.
Ik dacht dat hij ook niet zoveel mocht, maar hoorde zojuist op het CB dat hij alles mag behalve zout (ook kruiden, pasta, melkproducten e.d.). Nou, dan mag hij vanaf vandaag met de avondpot mee-eten, want dan hoef ik voor hem niet meer apart te koken (ik kook al zoutloos voor ons). Dus dat gaat nu wel veranderen.
Fruit prak ik soms vers, als ik er eens zin in heb.
Ach, hij is een flinke beer, dus hij doet het zo te zien ook goed op de potjes (hij is 9,23 kg en 73 cm).

Ik kook op zich elke avond maar als we echt een gerecht eten wat nog te zwaar is zoals kolen en ik heb niets anders in huis dan geef ik een potje maar ik merk dat hij dan sneller gaat kokhalzen dat hij het niet meer lekker vind.
Hij eet 1,5 boterham tussen de middag en s'morgens inderdaad vers fruit en geen potje.
Stoofperen en gekookte appels is hier favoriet.
Vandaag bij het buro geweest, hij was gisteren 9 maanden en woog: 9350 gram en was 73,5 cm

Terug
Bovenaan