eten?

is het bij jullie ook al zo erg dat het eten gewoon uit je mond of van je bord gekeken word?
hier staat de box in de hoek van de banken.
en als wij zitten te eten kijkt ze nergens anders meer naar. ze lijkt dan net een standbeeld en volgt mijn vork hele tijd!
laatst had martin (mijn vriend) zijn bord op tafel staan. en de schommelstoel ernaast. t was dat ze er nog niet bij kon maar zat bijna met haar handen in de boerenkool!!

hier ook geen last van. Jorn drinkt nog lekker zijn flesjes leeg... wel krijgt ie 2 schepjes bambix door de laatste fles... maar voorlopig nog geen sporen voor de start naar vaste voeding

hier vervelend genoeg wel.
ook al gaan er 5 flessen van 200 cc in. en in de laatste fles 5 theelepeltjes bambix.
alsnog het eten van mn bord willen hebben.

ja wij zijn begonnen met fruit ook omdat ze zoveel spuugt en de fruithap maakt het veel zwaarder om alles op te spugen. sinds het fruit is ze veel vrolijker

ja ik las het op internet toen we wat opzochten waardoor ze zoveel kan spugen.
dat een fruithapje wat zwaarder ligt en de voeding dan makkelijker zakt en niet zo snel uitgespuugt word.
dus we hadden uit een babydoos een pakje fruit en even uitgeprobeerd. meteen resultaat!
sinds een halve maand doen we het nu en geen gespuug meer. af en toe nog een mondje terug maar meer ook niet.
maar waarschijnlijk gaan wij nu van de extra care voeding van kruidvat naar de normale kruidvat voeding omdat ze er niet genoeg aan heeft. en hebben we dan het fruithapje niet meer nodig

Terug
Bovenaan