eten?

Ik vind het ook erg vroeg voor bijvoeding, daar zijn de darmpjes helemaal nog niet rijp voor...
Zeker op eigen initiatief, checkte dit eerst even met cb.
Maar, voordat ik weer iedereen over me heen heb, iedereen moet doen wat 'r het beste lijkt.

Denk dat het Alicia niet perse te doen is om jullie eten, Kelly.
Ik heb hier een boek en daarin staat dat ze op deze leeftijd het heel leuk vinden om naar de bewegingen van monden te kijken en dat proberen te imiteren.
Probeer maar es gekke bekken te trekken of je tong uit te steken, dan zul je zien dat ze je na een paar keer nadoet!

Als jullie eten, maakt dat natuurlijk ook verschillende bewegingen, dat vind ze waarschijnlijk reuze interessant!

xxx

Vroeger kregen ze juist veel jonger al bijvoeding. Heb toevallig mijn kaart van het cb nog en met 8 weken moest mijn moeder al met sinaasappelsap?!? beginnen. Niet dat er hier nu fruit in gaat. Hij heeft voorlopig genoeg aan zijn flessen. Zodra hij daar niet genoeg meer aan heeft kijken we wel weer verder.

@juulke ik ben ook geen fan van het cb hoor hahahaha. Heb gelukkig een grote opvoedkundige encyclopedie rondlopen genaamd moeder. Heeft haar broertjes en zusjes groot gebracht en 7 kinderen. (plus dat ze 18 kleinkinderen heeft inmiddels) Praktijkervaring genoeg en niks naar een boekje en gemiddelden kijken. Kindje groeit en is tevreden? Dan doe je het goed.

Joany krijgt ook al fruithapje en af en toe groentehapje, gaat erg goed ze vindt het erg lekker. De kinderarts en cb hebben er ook geen problemen mee dat we dat geven zolang t niet te veel is en ze er geen last van heeft.

ja zo denk ik er ook over priscilla.
alicia krijgt nu een half bakje en is heel tevreden.
ze heeft de techniek ook al goed door en is veel geduldiger geworden. groentehap vind ze raar omdat dat ineens warm?! is... haha ze was alleen fruit gewent :p

pascal vind het wel leuk om het lepeltje met de cinebaby af te slikken. issie eerder mee stil te krijgen dan met een speen.
wij kijken ook enorm uit naar de dag dat hij 4 maand wordt. het staat geloof ik zelfs al op de kalender!!!

Fedde kijkt nog heel erg gelukzallig naar mijn borsten als hij trek heeft. En is er nog heel tevreden mee. Ik vind het ook nog wel goed zo.
Kan me bijna niet voorstellen dat hij straks al gaat eten. Zondag is hij alweer drie maanden. :)

Terug
Bovenaan