Eten?

Enjoy the club, ik heb precies hetzelfde. De ene dag lust ik iets, maar de volgende dat kan ik het niet luchten. Het is zelfs zo erg dat ik geen boodschappen meer kan doen. Ook de koelkast en voorraadkast kan ik niet meer inzien. Ik hoop dat dit snel veranderd. Maar ja de tijd zal het leren.
Mijn tip is bekijk waar je zin in hebt, en eet dat. Zo krijg je toch iets binnen. En staat het je tegen neem het dan ook niet, want dat werk averechts is mijn ervaring.
Hoeveel weken ben jij zwanger?? Ik ben elf weken zwanger. Ze zeggen dat het na de twaalfde week minder erg wordt, maar mijn ervaring van vorige zwangerschappen is dat het bij mij negen maanden duurt. Wat mij op de been houdt is dat ik straks een mooi kindje krijg, en dan is alles ineens vergeten, de kwaaltjes dan.
Oja ik slik van Davitamon vitaminen voor zwangere vrouwen. Zo krijg ik toch mijn vitaminen binnen. Ik eet de pil altijd 's avonds, omdat ik dan het minst erg misselijk ben.
Veel succes, en miss heb je er wat aan.

Groetjes Miranda
 
Sorry er is iets misgegaan met het plaatsen, eerst wou het niet dus nog een keertje geprobeerd en nog een keertje, sorry ik weet ook niet hoe ik het moet verwijderen.
Sorry, ik heb ook al een bericht gestuurd naar contact, met het probleem.

Groetjes Miranda
 
Terug
Bovenaan