Etenswaren

Hoi, dat klopt helemaal! Ik eet ook geen zalm wat vacuum verpakt is maar verse van de visboer. En ook in lunchrooms in de stad. Ben er niet bang voor dat het slecht zou zijn.
Gewoon lekker van genieten!!!!

liefs Suus

De cottagecheese bij AH is van gepasteurizeerde melk, staat op de verpakking! Overigens heeft de kaasmevrouw een heel boekwerk waar alle soorten kaas in beschreven staan en zoekt ze het graag voor je op!

weer een update...

Boerenkazen mag je WEL want dit zijn HARDE kazen. Ondanks dat ze meestal gemaakt zijn van rauwe melk kan dit in geen enkel geval kwaad omdat het een HARDE kaas betreft.

Bij navraag bij de kaasboes schijnt het zo te zijn dat hier in Nederland nawelijks kazen verkocht worden van rauwe melk (ongepasteuriseerd) vooral niet in supermarkten. Ook de broodjes brie die je kan kopen in kantines, broodjeszaken, lunchrooms etc. zijn altijd van gepasteuriseerde brie voorzien. duss...... geen zorgen om de kazen!!

xxx Snoopy

Ik heb een keer in utrecht een broodje brie gegeten en die bleek bij navraag achteraf (niet zo slim) van rauwmelkse kaas te zijn. Zij haalden hun kazen bij de boer. Ik was helemaal in paniek. Ik zou het dus altijd even vragen voor je het opeet.

groetjes,
nous

Terug
Bovenaan