Etos digital positief, kruidvattest negatief

<p>Hi, </p><p>Ik heb eerst een etos digital test gedaan die gaf aan “zwanger”. Vandaag (2 dagen later) doe ik een kruidvat test en daar komt er geen plusje op. Ben ik nou zwanger of niet? Ik ben al 15 dagen over tijd. Heb last van misselijkheid en ben erg moe. Ook heb ik last van mijn onder rug. </p><p> </p>

Zou kunnen! Ik zou over 2 dagen weer testen. Lijkt me niet dat Etos vals positief is.... zal voor je duimen!
Heb je niet eerder een test gedaan omdat je al zolang overtijd bent?
ik ben zelf ook al 9 dagen overtijd en nog geen positieve test.. ☹️

Ja had wel eerder een test gedaan. Maar die was ook negatief. Overal staat dat een test bijna nooit vals positief is, maar wel vals negatief kan zijn. 
Zat niet echt op een zwangerschap te wachten maar als ik het ben is het wel gewenst natuurlijk. 
Dit maakt mij zo bang. 
Hopelijk krijg jij nog wel een positieve test! Zal voor je duimen!

Ik denk niet dat een test liegt er zit dus wel hcg in je bloed anders zou er niet positief komen te staan? misschien is de etos test wel sterker dan die van de kruidvat en als je het echt niet vertrouwt probeer het gewoon morgen nog een keer ?

Een test liegt nooit. De test meet het hcg hormoon en die heb je alleen in je urine als je zwanger bent. Dus je kunt er vanuit dat je zwanger bent.. Eventueel zou je de huisarts kunnen bellen, dan daar laten testen. Wellicht is de etos test sterker als de kruidvat test. Succes! 

Veel hangt af van het moment van de dag dat je test. Kruidvat testen zijn over het algemeen wel redelijk gevoelig, maar als je net veel had gedronken kan die negatief zijn.
Als je echt zo ongerust ben zou ik naar de huisarts gaan en bloed laten prikken, dan ben je zeker.

Ben ik de enige die niet meerdere testen heeft gedaan? Ik lees dit zoveel en snap niet zo goed waarom mensen in de eerste instantie uberhoubt meer testen doen. Ik denk dat die van de Etos gevoeliger is dan die van de kruitvat. Het zou in ieder geval niet zo mogen zijn dat die zwanger aangeeft terwijl dit niet zo is  

Nee gebruiker, je bent niet de enige. Ik heb 1 test gedaan 5 dagen overtijd, was knaltest en erna niet meer getest. Maar hij was dan ook wel knal.
Snap het bij lichte testjes wel om te kijken of hij oploopt. 
Maar.. 15 dagen overtijd en Kruidvat negatief, dan klopt er volgens mij iets niet aan een van de testen. Dan zou ik toch de HA bellen om eenbloedtest af te nemen.  
Succes!

Terug
Bovenaan