Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik wou extra zekerheid. Echter heeft het me alleen maar meer verwarring gebracht. Ik wil niet mijn hoop heel hoog houden dat ik een kleine krijg en dan vervolgens een echo doen en dan zit er niks in mijn buik.
Spannend, wat de rest al zegt, hij zal niet zomaar positief zijn. Wellicht heb je beide testen op een ander moment gedaan? Kan sowieso verschil zitten in gevoeligheid van de test.
Hi,
Ai, ik begrijp de verwarring. Echt vervelend! Maar het zou gek zijn als je niet zwanger bent, terwijl de test dit wel aangaf. Dan moet er eigenlijk wel HCG in je bloed zitten.. Dus misschien is de ene test wat gevoeliger dan de andere. Maar je weet het snel genoeg als je weer een test doet over een paar dagen.. Of je moet al voor een extra gevoelige zwangerschapstest gaan? Je vindt hier in ieder geval wat meer info over testen, misschien heb je er iets aan: https://mybabywatcher.com/zwangerschapstest-wanneer-kan-ik-testen/
Veel succes en ik duim met je mee voor een positieve uitslag