ETOS DOOS!!!

quote: Lillian reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-07-2006 14:03:15'));

Dat is wel netjes zeg! Bij mij was ook alles over de datum. En dat te weten dat felicitas daarna wel even bij de thuis wil komen om je vanalles aan te smeren. Dit is echt de laatste keer dat ik die doos op haal. En begrijp me goed hoor ik ben blij met ieder proefmonstertje die erin zit......je krijgt het maar. Maar aan ladingen zinloos papiermateriaal heeft alleen de oudpapierbak wat.

Groetjes Lillian

precies lilian.zeg dat wel.
en natuurlijk ben ik ook blij met ieder proefmonstertje,maar wat heb je aan bonnen en papierwerk wat niet meer geldig is????
vond het erg jammer.

Ja en mijn kruidvat doos was er niet!!
Die krijgen ze alleen binnen als er een magazin uitkomt!!
En dat terwijl ik bericht kreeg dat ie klaar stond.............

En die zwangere vrouwen maar naar de winkel hobbelen voor niks!!

Nou ja ik heb in elk geval genoeg van die dozen, mocht ik ooit weer zwanger raken, geen doos meer voor mij!!

Groetjes Esther en Baby Puk

Hoi,

Ik heb 2 weken geleden m'n etos doos gekregen, daar zat een huggies waardebon in van 2.50 (geen newborn hoor) en die is geldig tot oktober.....

Groetjes,
Marianne

quote: mamaessie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-07-2006 14:28:48'));

Ja en mijn kruidvat doos was er niet!!
Die krijgen ze alleen binnen als er een magazin uitkomt!!
En dat terwijl ik bericht kreeg dat ie klaar stond.............

En die zwangere vrouwen maar naar de winkel hobbelen voor niks!!

Nou ja ik heb in elk geval genoeg van die dozen, mocht ik ooit weer zwanger raken, geen doos meer voor mij!!

Groetjes Esther en Baby Puk

wat raar. want toen ik de mail binnen kreeg dat de doos van de kruidvat binnen was ben ik hem gaan halen en werdt er al gezegd een dag voor de e-mail verzonden wordt komt bij hun de doos binnen.
gewoon ff bellen meid want dit klopt niet

Terug
Bovenaan